به دیزاین فا خوش آمدید

به دیزاین فا خوش آمدید

.Welcome To Designfa|به دیزاین فا خوش آمدید.

 

برای مشاهده تعرفه ها کلیک کنید

 

پروژه های انجام شده

 

*برای درخواست سفارش با ما تماس بگیرید*

همین حالا سفارش دهید

آی دی تلگرام:HESANLAKALIABADI

 

++--شماره کارت1 (تجارت):5859831003166740--++

++--شماره کارت2 (ملی):6037997196872692--++

 

۴ ۱ ۱۳۹ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۳۹)

ابراهیم مصطفی پور

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۱
سلام من قالب می خواستم برای ریاضی هفتم اگر هزینه ای دارد بگویید

پاسخ:

۱۸ بهمن ۹۲، ۱۸:۴۷
یه قالب هست فقط تبلیغاتشو برمیدارم میشه
1000تومان

لینکم کن لینکت کردم

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۲۳:۱۰
باشه

سلام
اگه یه قالب درست کنی (کلیه نمونه سوالات پایه هفتم و پاورپوینت)
قیمت چند می شه
؟
البته میی خواستم قیمت هارا بدانم

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۲۱:۴۰
قیمتا تو پست ثابت هست
دوستونه یا سه ستونه؟

سلام
اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.همچنین لوگو؟

پاسخ:

۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۰۹
وافقم لینک کردی بگو بلینکمت

سلام من یه قالب سه ستونه اختصاصی می خوام با اسم سکوی هفتم مثل و بلاگ های دیگه
مثلا اول متوسطه که اولش نوشته نمونه سوال آموزش پاورپینت با یه کمی تغییرات و اسم سایت و راستی یه آمارگیر حرفه ای  چقدر طول می کشه درست کنی راستی من کی پول رو تو حسابت واریز کنم لطفا جوابم رو بدید.

پاسخ:

۲۰ اسفند ۹۲، ۲۳:۲۵
باشه درست میکنم
وقتی کارقالب تموم شد پولو بده

سلام زمان خوبیه فقط اگه زحمت نباشه یه آمارگیر رو هم بنداز روش

پاسخ:

۲۱ اسفند ۹۲، ۲۰:۰۰
چشم اونم میذارم سرش
راجع نظر دومت که گفتی به فروش نذارمش رو نمی تونم قبول کنم اگه یه همچین چیزی میخوای باید 1000تومان بدی یعنی سرجمع 5000تومان

 سلام اسم خودم امیرحسین پیری رو تو قالب بزن تا دیگران ازش استفاده نکنند. ممنون

پاسخ:

۲۲ اسفند ۹۲، ۱۴:۵۲
باشه تو هدرش خوبه؟

سلام عیبی نداره جمعا 5 تومان فقط اسممم اولش قرار بده(وبلاگ امیرحسین پیری)

پاسخ:

۲۲ اسفند ۹۲، ۱۴:۵۲
ok

سلام با قیمت موافقم ولی اون کد هایی رو که تو بخش نظر خصوصی دادم به هیچ وجه فراموش نکن و اون هارو تو قالب بذار اما قالب رو برای عموم نذاریا راستی وبلاگ امیرحسین پیری رو هم یادت نره تا یکشنبه خداحافظ

پاسخ:

۲۲ اسفند ۹۲، ۱۴:۵۳
چشم دادا بای

سلام با عرض پوزش این آخرین نظرمه می دونم از نظرام دق کردی!!!! اما این آخریشه ((((((((((((((((((((((((((((تاجایی که می تونی بهترین قالب کلاس هفتم کن جوری که هرکس دید چشمش در بیاد ))))))))))))))))))))

پاسخ:

۲۳ اسفند ۹۲، ۲۱:۱۸
بابا بس کن سعی میکنم قشنگ باشه دیگه اگه خوب نبود ایراتشو ازم بگیر تا بهتر بشه

سلام بنرشما رو تو تبلیغات وبلاگمون قرار دادیم شما هم لطف کن بنر ما رو بذار

پاسخ:

۲۵ اسفند ۹۲، ۱۵:۳۰
باشه

سلام مگه نگفتی تا یکشنبه حتما آماده می شه پس چی شد؟

پاسخ:

۲۵ اسفند ۹۲، ۱۵:۲۹
تا آخر امروز حله

ابوالفضل ناصری

۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۱
سلام من یه قالب سه ستونه اختصاصی می خوام با اسم کلاس هفــــ7ــــتــم مثل و بلاگ های دیگه
مثلا اول متوسطه که اولش نوشته نمونه سوال آموزش پاورپینت با یه کمی تغییرات و اسم سایت و راستی یه آمارگیر حرفه ای  چقدر طول می کشه درست کنی راستی من کی پول رو تو حسابت واریز کنم لطفا جوابم رو بدید.
قالبش شیک باشه
چقدر میشه
بنر و لگو هم می خوام

پاسخ:

۱۷ فروردين ۹۳، ۱۷:۵۲
9000تومان
داداش همین لحظه تموم شد
قالب
+بنر
+لوگو
پولشون رو بریز به 6037701303184904

ابوالفضل ناصری

۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۳
تمومش کردی

پاسخ:

۲۰ فروردين ۹۳، ۱۵:۱۳
نه دادا درس داشتم امروز فردا تمومه

ابوالفضل ناصری

۲۲ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۵
یکشنبه برات میریزم

پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۳، ۱۵:۰۱
بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا همین امروز میریزی یا کد بی کد یخوای منو بپیچونی ازت شکایت میکنم آی پی تو رو دارم به سادگی ازت شکایت میکنم
آشناهم دارم تو پلیس فتا میان حالتو میگیرن

ابوالفضل ناصری

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۱۵
باشه امروز یعنی شنبه ساعت 6 میریزم

پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۳، ۱۵:۲۱
قبوله

ابوالفضل ناصری

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۱۸
دوست عزیز اگر میخواستم ببپیچونم نه آدرس سایتم را برات میراشتم نه آدرس وبلاگم
 امروز برات میریزم
گفتی شماره کارتت به اسم کیه؟شاید یه وقت اشتباه بریزم

پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۳، ۱۵:۲۱
محمد حسان لک علی آبادی
آفرین منم نمی خوام که مردم آزاری کنم
ولی خودمونیم خوب ترسیدی؟؟؟
البته فکر نکنی دروغ گفتم

ابوالفضل ناصری

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۲۷
همین الان میریزم
حالا معلوم نیست کی برات بیاد

پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۳، ۱۶:۳۰
باشه دستت قیژ

ابوالفضل ناصری

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۳۱
ریختم فکر کنم 500 تومان هم زیاد ریختم

پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۳، ۱۶:۳۱
اوا راضی به زحمت نبودم خخخخخ
وقتی اومد برات کدهارو میفرستم فقط یه نکته:یه ایمیل معتبر بده تا برات کد قالب رو بفرستم

ابوالفضل ناصری

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۸
abolfazl.nasseri99@gmail.com
این هم یک ایمیل معتبر
اومده یا نه پولو میگم

پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۳، ۱۹:۵۰
اومد بنر و لوگوتم الآن میدم

ابوالفضل ناصری

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۲۷
خوب پس قالبم من چی شد

پاسخ:

۲۴ فروردين ۹۳، ۱۹:۰۸
داداش امروز میفرستم

ابوالفضل ناصری

۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۲۹

چرا نمی فرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۴ فروردين ۹۳، ۱۹:۰۹
فرستادم
راستی بنر و لوگو رو برداشتی؟

باسلام من یک قالب می خوام ارزان ولی قشگ اسمش بانک سوالات هفتم

چگونه درست شد بگیرمش کد رو
وچگونه پول بدهم

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۱:۱۷
یه قالب بهت میدم3000تومان
بعد از دریافت قالب مبلغ رو بریز به حسابم(شمارش تو وب هست)

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۹
باسلامم..

من میخواستم یک قالب سه ستونه حرفه درباره پایه هشتم برام بسازی که نامش هم   8tom

باشد .. اگر میشود خیلی روش کار کنید حتی اگر قیمت ه زیاد شود البته تا سقف 8هزار تومان

من قالبی را که برای وبلاگ پایه هفتم ساختی دیدم اما میخوام خیلی بهتر از اون باشد...

لطفا هر چه سریعتر این لطف را بکنید... اگر قالب که ساختید خوب باشد من 2 و3 وبلاگ دیگر دارم که کارش رو به خودت میدم ممنون.....

بعد از ساخته شدن یه خبر بده.

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۳۵
دیگه خیلیییییییی قشنگشو نمی تونم چون وبلاگه سایت که نیست
در ضمن اگه بد شد خودت نظر میدی تا بهترش کنم

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۳
سلام من همونیم که قالب هشتم ساختم خواستم بگم یک لوگو خیلی باحال با یک بنر باحال به اون قالب اضافه کن ..  راستی قالبی که گفتم خیلی خوشگلش کن راستی اسلایدشوم داشته باشه به فروششم نذار پولشو میدم..

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۳۵
باشه
در مجموع11000تومان

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۰۶
سلامم خواستم بگم لطفا تم کلیش شاد باشه مثل اون تم نارنجی رنگی که برا اون پایه هشتمی حسان ساختی این اون شاد باشه افکتم بده تا کی میسازیش؟؟؟  من کی پولو بریزم؟؟؟

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۲۵
همونو بهت میدم همین الآن ساخته شده تو پول رو بده(4000تومان)تا منم قالب رو بهت بدم

سلام راستی برا بلاگفا باشه ها هواست باشه لطفا..

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۲۵
چشم حواسم هست

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۴
سلام ببخشید زیاد نظر میدم خواستم بگم بنرش متحرک باشه اندازشم این همون حسان باشه لوگومم خوشگل باشهه.. راتی سءو هم میکنی دیگه... ببین اسن یچیبگم خیالتو راحت کنم خدا وکیلی فک کن برا خودت میسازی ... خیلی شیکش کن دیگه راستی اگه میشه ی تخفیف کوچولویی هم بده چون بازم میدم قالب برای وبلاگام بسازی... ممنون..

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۲۶
چون تویی10000تومان بده داداش قالبت حاضره ها اگه میخوای4000تومان اول رو بریز به حسابم تا منم قالب رو بده

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۵
سلام به کدوم شماره حساب بریزم ....سریع بده میخوام برم جایی..

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۰۲
6037701303184904

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۷
سلام عکسشو میزاری ببینم.. بدم سریع شماره حسابو بده بریزم


پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۰۳
شماره حساب:6037701303184904
در ضمن برای اینکه ببینیش برو به این وبلاگ:8om.blogfa.com

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۳
بابا  جواب بده من دارم میرم جایی این شماره حساب به نام کیه یه وقت اشتباه نفرستم...  عکسشم بزار. ببینم بد که 4000 تومن ریختم کدو بده تا ببینم ایراداشو بگم جون داداش بجمب

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۰۳
برو به این وب:8om.blogfa.com

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۸
کارت من ملی به شماره کارت دومی بفرستم به نام کیه این کارته بگو یه وقت اشتباهی نفرستممم... کد م بفرست دیگه سریع تا ببینم

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۰۵
محمد حسان لک علی آبادی

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۶
سلام راستی قالب حسان یه تغییراتی روش بده چون خیلی بد میشه که عین هم باشن من دیگه رفتم شماره کارتتو با نام بده ... تا من شنبه بریزم یه عسشو بزار ببینم اون قالبرم یه تغییراتی بده چون عین هم نباشه ... کاری نداری دادش فلن بای.. اگه تونستی خیلی شیکش کن بای... من میرم بیرون

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۰۶
وایسااااااا
باشه برات اسلایدر میذارم

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۴
سلام پولو ریختم کد بده


انجام شد راستی تو سفارشا زدی 4000 تومان دادش
پولو ریختم ا لان

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۴
داداش دستت قیژژژژژژژ

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۶
بدو دیگه کدو ایمیل کن

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۴
باشه

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۲۲
بابا فرستادم پولو کدو بده

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۴
الآن

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۸
بابا کدو بده. دیگه پولو ریختم

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۵
باشهههههه

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۹
داداش حسان ما همکاریم بابا جون داداش کدو بده.. من کار دارم

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۵
میدم

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۴
داداش بده من منتظر م.............................................

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۵
من تازه آنلاین شدم

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۱
داش حسان بدو بخدا کار دارم حالا که من قالب سفرش دادم میگی دیگه سفارش قبول نمیشه تو رو خدا اگه این پیام دیدی قالبو برام بفرست جون هر کیو دوس داری!!!!!!!!!!1

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۶
بابا حموم بودم الآن اومدم باشه میدم
در ضمن همون قالب 8om.blogfa.comرو بهت میدم
بعدا اگه خواستی یه کاریش کنی ویرایشش میکنم
بنر و لوگوتم فردا بهت میدم

کیوان عطائی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۳
خب إیمیل کن دیگر من منتظر

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۱۱
چشم دادا

ابوالفضل ناصری

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۹
سلام
به نظر خودت کارت اشتباه نیست http://hafttoom.blogfa.com/قالب من دقیقا شبیه قالب این سایت فقط بک گراند یه مقدار فرق می کنه بخدا برو قالب خود من رو ببین از قالبی که تو فرستادی قشنگتره من هم بلدم شگایت کنم
قالب از تم دیزاینر میگیری با سی اس اس تغییرش میدی

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۲۳
آفرین برو شکایت کن
بعدشم اگه به شکایته باید حسان از تو شکایت کنه که قالبتو عین اونه
بیا برو عمو کشکتو یه جای دیگه بساز
تمام حقوق معنوی این قالب متعلق به منه
برو خدا رو شکر کن که از تو شکایت نکردم که تو فوتر وبلاگت نوشتی:
ویرایش و ترجمه توسط : دیزاینر فا©


ابوالفضل ناصری

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۹
باشه حرف تو درست قبوله
اما چرا فالبی که برای من ساختی کدcssمال تم دیزاینر است
تازه رنگ کل وبلاگ قرمزه

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۵۴
من از css تم دیزاینر استفاده کردم عیب داره؟

ابوالفضل ناصری

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۴
من آدمی نیستم که به خاطره یک ذره پول شکایت کنم یا برم دادگاه

ولی شکایت تو را پیش خدا می کنم

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۵۵
اوه اوه اوه

ابوالفضل ناصری

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۷
اگر قالب مال خودته پس چرا تو قالبت css تم دیزاینر به کار رفته

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۵۲
بابا اون قالب قدیمی شد رفت پی کارش
ولم کن.
بابا اون css شبیه اون چیزی بود که من میخواستم فهمیدی؟

ابوالفضل ناصری

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۱
الان رفتم دیدم کد قالب رو از css تم دیزاینر استفاده کردی و ظاهرش را تغییر دادی

به هرحال دیگه خداحافظ

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۵۲
آفرین تو زورو
یاعلی

سلام من یه قالب سه ستونه اختصاصی می خوام با اسم نسیم دانش مثل و بلاگ های دیگه
مثلا اول متوسطه که اولش نوشته نمونه سوال آموزش پاورپینت با یه کمی تغییرات و اسم سایت و... درست کنی راستی من کی پول رو تو حسابت واریز کنم لطفا جوابم رو بدید.
قالبش شیک باشه
یک بنر

لوگو
برای بلاگفا
ترو تمیز باشد
منم تا بیستم خرداد امتحان دارم اشکال نداره تابیست و یکم برام درست کنی؟؟
در پست ثابت در نظرها برام بنویس

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۵۶
برات درست میکنم ولی تا21 خرداد
قبوله؟

سلام یه قالب اختصاصی برای هشتم وبنر و لوگو حرفه ای میخواستم


چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۱۱ خرداد ۹۳، ۱۴:۳۱
تا 20 خرداد صبر کن بعدش بهت میدمش

مسعود یا masoud

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷
اگه میشه یه شماره تماسی چیزی بده من اینجور راحت نمیتونم حرفامو بیان کنم.




اگه امکانش هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا

پاسخ:

۱۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۶
تماس ندارم

من لوگوی حمایتی متحرک و قالب اختصاصی میخوام. من می خوام تصویر بالای قالب به انتخاب خودم باشه.

پاسخ:

۱۴ خرداد ۹۳، ۱۴:۲۱
باشه 20خزداد بیا برات درست میکنم

سلام داداش من خیل بت گیر میدم ببخش من برای blog.ir میخواما

پاسخ:

۱۴ خرداد ۹۳، ۲۳:۵۰
باشه
رو چشم ولی بعد 20خرداد

سلام داداش تا حالا برای بیان قالب ساختی>؟؟اگه ساختی میشه سایتو معرفی کنی؟؟من میخوام لوگوم کاملا حرفه ای باشه حتی اگر قیمتش بالاتر باشه نمیخوام مثل لوگو سایت کلاس هفت ابکی باشه ممنونم فداااا

پاسخ:

۱۶ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۰
سعی خودمو میکنم
برا نمونه کار همین قالب خودمو ببین ویرایش شدس
بگردی تو وب بازم قالب بیان دارم

می خواستم ببینی توی سایت سکوی هشتم چه قالبی وچه بنری خوب است وقیمتش چند می شه:آدرس سایت :dalirp.mihanblog.com

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۲:۳۰
من مشاور نیستم نمی تونمم چیزی بگم
خودت بگو چه چیزی میخوای من در خدمتم

کیوان عطایی یار

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۵
سلا م داداش ببین تو قالب ورد پرس طراحی میکنی؟؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۸
نه

یک قالب مثل قالب سکوی هفتم ولی رنگ پشت زمینه اش به جای قرمز زرد و آبی باشد برای
سکوی هشتم چه قدر در می آید. لطفا در قسمت نظرات سایتم جوابت را بگو.
آدرس سایت:dalirp.mihanblog.com
معاون دوم سکوی هشتم

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۲۰:۱۸
اون قالب نمیشه

یک قالب سه ستونه که رنگ پشت زمینه اش سبز و زرد باشد و یک بنر 240*175 برای سکوی هشتم می خواستم هزینه اش چه قدر می شود وچه قدر طول می کشد درست شود.
معاون دوم سکوی هشتم

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۴:۰۰
یکم طول میکشه

حالا اشکال ندارد هر وقت خواستم بهت خبر می دهم تا برایم قالب را درست کنی بزار با مدر ی سایت مشورت کنم.
معاون دوم سایت سکوی هشتم

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۷
باشه

سلام20خرداد شد
 
   من یه قالب برای وبلاگ هشت ام به توان دو میخواستم که ترکیبی از این دو وبلاگ باشه یعنی

در وبلاگhttp://r-afzali.blog.ir من فقط قسمت هایی رو میخوام که مطلب میگذارم و موضاعات وباکس ها سمت چپ و وسط

و
در وبسایتhttp://hs-ahram.ir فقط قسمت بالایی که یه تخته سیاهه میخوام باشه

                           میشه یاکه نه؟

                                                        زمانش مهم نیست.

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۱۳
چرا که نه حتما میشه
قیمت درمیاد5000تومان

قربون دستت فقط چند تاچیز:

1-توی اون قسمت بالا که قراره تخته سیاه باشه به ریاضی (8om) به نوان دو نوشته شده باشه.
2- مانند قالب وبلاگhttp://8om.blogfa.com/ به ترتیب ازبالا اول اون تخته سیاهی که گفتم بعد بنرو... وبعد آخرین مطالب و دقیقا ترتیب اون رعایت بشه
3- چند تا کد میدم که اون ها رو تو خود قالب سمت چپ بزنی بعد وقتی من میزنم بیفته سمت راست
4- مرسی از زحماتت   کی آماده میشه

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۲۷
3 رو متوجه نشدم بقیش حله

منظورم اینه که:

وقتی کد هایی مثل آیا میدانید وآمار گیر وبلاگ و............ رو که تو بخش کدها و جاوا اسکریپتهای اختصاصی کاربر میزنیم همشون تو یه سمت یا چپ یا راست میفتند من میخوام شما چند تا کد رو که بهتون میدم
اون ها رو تو خود قالب سمت چپ بزنی بعد وقتی من کدی رو میزنم  بیفته سمت راست


پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۳۵
بازم نفهمیدم اصلا مهم نی چون خودت کدو میخوای بدی

وقتی میگم یه شماره تماس بده میگی تماس ندارم به خاطر همین چیزاست منم نفهمیدم چی سفارش دادم.

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۳۸
خخخخخ
خب ندارم گمه زوره؟؟!!
سفارشتون بزودی تموم میشه

یعنی چی ندارم بعد  کلمه (گمه) گویش کجاست و البته (خخخخخ) ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


  

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۸:۴۶
موبایل ندارم
گمه هم اشتباه تایپی بود درستش مگه هست
خخخخخخ هم یعنی خنده

می خوام+بنر ولوگو بکنی سفارشمو 
  فقط دستت درد نکنه هر چی هنر داری به خرج بده  که حرفه ای حرفه ای بشه


             درضمن نگفتی اون کلمات گویش کجان؟؟؟؟؟!!!!!!!!

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۸:۴۷
گویش جایی نیستن
بنر و لوگوهم اضفه شد

ببخشید تیکه تیکه نظر میدم وکلی نمی گم قالب من سه ستونه باشه

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۸:۴۷
باشه

قسمت لوگو ها مانند وب8om.blogfa.com لوگو خودم باشه  و توی لوگو  به همون
(8om) به نوان دو بهصورت ریاضی تو جه بکن یعنی به کار ببر.


پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۰:۱۳
باشه به مار میبرم

بالاش تو تخته سیاه + همون 8 ام به توان دو    زیرش مثل وب8om.blogfa.com  پاورپوینت نمونه سوال آموزش چشمک زن باشه

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۰:۴۴
مگه8om.blogfa.com مال توئه؟؟؟


نه!!! چطور مگه؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۱۳
آخه تو آخرین نظرت نوشته بودی زیر هدرت بنویسم 8om.blogfa.com
برو بخوان


شما تا حالا تست هوش دادی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۲۸
با اجازه


اون وقت چیزی نگفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۱
من با کامپیوتر تست گرفتم
البته به نظرم خیلی بد دادم :(
شدم 128


 
  درست که نسبت به هوشت بهتره نه؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۶
تو تیزهوشانم
با حسان همکلاسیم :)))



         ناراحت نمی شی یه اظهار نظر درباره خودت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۶
نه بفرما
البته فحش ندیها

  


             حسان کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۹
مدیر هشتم


 تیزهوشان کدوم استان؟؟؟؟؟



                ببخشید انگار دارم اصول دین میپرسم!!!!!!!



به قول خودت:خخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۴۰
قم
خخخخخ

 


  مدیر8om.blogfa.com

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۴۸
نه
hashtomiha.tk

 



           واقعا؟!؟!؟!


                                           اسم مدرستون هم.......؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۴۸
مشکینی



          تو کجای قم هستش؟؟



            آخه من تو تیز هوشان دکتر خرمی روز  درس میخونم منطقه2

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۵۴
ته زاویه
خب اطلاعات گیریتون تموم شد میذارید برم؟




    نه گفتی کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۳:۱۶
ته زاویه




      در ضمن هرمطلبی رو دقیق بخون من گفتم مثل وب    8om.blogfa.com   که زدید پاور پوینت و.......    چشمک میزنه من اون چشمک زنا رو میخوام

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۳:۱۶
آها

سلام
بیست و چهارم خرداد شد گفته بودی 3روزه قالبت حاضره چی شد داداش؟.؟.؟.؟.؟.؟.؟.

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۳، ۱۸:۵۴
تا فردا حاضرا شک نکن

سلام،ببخشید یک قالب سه ستونه اختصاصی که پشت زمینه اش سبز و زرد باشد و یک بنر برای معرفی سایتمان کلا چه قدر می شود .  لطفا قیمت را بگو

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۳:۱۷
6تومن

فردا شد حالا شک دارم که حاضره؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۳:۱۷
دارم میسازم دیگه 

پس فاصله خط ها توی باکس ها رو بیش تر کن تاریخ ارسال رو مثل وب حسان بزن و تخته سیاه رو یکذره تغییرش بده

چند تا تصویر هم چجوری تو وب 8om.blogfa.com  هست میخوام

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۵:۳۵
اینا که میگی نمیشه
فقط تخته سیات میتونه تغییراتی داشته باشه


می خوام بالای تیتر مطلب هام مثل وب های مختلف که یه علامت های مختلف میزنند برا من همون 8om
به توان دو ریاضی رو بزنی



              یه وقتی رو مشخص کن

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۵:۳۶
باشه میذامش
وقت خاصی نداره دارم درست میکنم دیگه
بیکار که ننشستم

باشششششششششششششششششششششششششه

آقای پر تلاششششششششششششششششش

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۸
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
دارم هدرتو میسازم حالمو گرفته

می خوام پشت زمینه هم تو مایه های وب 8oom.tk

میخوام چند تا باکس اخبار و نظر سنجی وبنر ما و بنر دوستان و آمار وب هم باشه

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۲۸
باشه

اوا چرا حالتو گرفته؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۲۸
سخته

یعنی به هدر ما که رسیدی سخت شد؟

 راستی تو تا اعلان چی ها رو ساختی؟


آغایییییی پرتلاشششششششش

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۴۰
پس زمینهات داره کامل میشه درتم تموم

یه تصویر ازش می تونی بدی

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۴۹
از هدر؟

کد های موس وبالا بر که می گی اختصاصی چجوری اند نمونه معرفی کن ببینیم

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۵۱
بالا بر که سادس هیچی برا کد موس برو تو این وب تا بهمی
http://ssclub.ir
وقتی میری توش شکل موس تغییر میکنه
البته من پرسپولیسم ها این وب استقلالیاس

الان من سفارش بدم موس چه شکلی خواهد شد؟؟؟

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۵۸
هر شکلی شما بخوای
اینم هدرت
http://setfa.net/images/cgduryczm55qrm45l4.gif

راستی قضیه این کد های تقلبی افزایش آمار چیه تو خبر داری آقا؟؟؟

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۶:۵۹
نه ولی تبلیغاتشونو زیاد دیدم
همش الکی
البته شاید تاثیرم داشته باشه ولی به نظر من کیف نمیده
اون آماری کیف میده که پاش زحمت کشیده باشی

دستت درد نکنه اما ای کاش 8omداخل پرانتز بود و خط پاور پوینت آموزش نمونه سوال جالب نیست

پاسخ:

۲۵ خرداد ۹۳، ۱۷:۰۷
خطشون که خوبه جدیدخ و تک برای هیچ کس این شکلی نیست
برانتزو درست میکنم فونت رو هم عوض کنم؟
خب داداش من شب آنلاین میشم و تمومش میکنم الآن باید برم بیرون کلاس دارم
یاعلی

آلو آنلاینییی؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۴:۴۴
نه

سلام                                      امروز93/3/26

کار ما به کجا رسید؟

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۹:۳۵
آخراشم
تا قبل از بازی آلمان و پرتغال تمومش میکنم بهت میدم

اگه بنر ولوگو رو تموم کردی یه تصویر بده

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۰:۰۹
قالبت تموم شد
الآن لینک دموشو بهت میدم
بنر و لوگوتم تموم شد
لینک:http://myperspolis.blogfa.com
کاری به مطالبش نداشته باش فقط قالبتو ببین

هزینه رو به حساب بریزم یا کد شارژ بدم

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۰:۰۹
به حساب دومم بریز

از قالبم راضی ام اما نه اونقدر البته تو زحمتتو کشیدی دستت هم درد نکنه
                                                                                                 اما
مگه قرار نشد که:
1- مانند قالب وبلاگhttp://8om.blogfa.com/ به ترتیب ازبالا اول اون تخته سیاهی که گفتم بعد بنرو... وبعد آخرین مطالب و دقیقا ترتیب اون رعایت بشه

2-گفتمتخته سیاه رو یکذره تغییرش بده گفتی
فقط تخته سیات میتونه تغییراتی داشته باشه

3-می خوام پشت زمینه هم تو مایه های وب 8oom.tk
البته الان نظرم عوض شد تومایه های اون ولی روشن
4-میخوام چند تا باکس اخبار و نظر سنجی وبنر ما و بنر دوستان و آمار وب هم باشه

اگه دقت کنی اینا رو از تو نظرات کپی کردم
                                                           رعایت ننشدن

البته یه چیز دیگه روهم میخوام تیتر بالای مطلبم میخوام مثل وب http://8om.blogfa.com/ تا وقتی نرفتی روش نرفتی رنگ زمینه باشه
تو تیتر مطلب 8omبهتوان2 گفتم نه8بهتوان دو
ممیخوام رنگ زمینه تیتر وتخته سیاهم سیاه باشه نه سبز
عرض تیتر مطلبم زیاده کمتر بشه اما اندازه8omبهتوان دو کوچیک نشه


           مرسی از زحماتت

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۰:۳۵
خواهش میکنم
اما
1-این قالب قابلیت اون قالب رو نداره ونمیشه توش آخرین مطالب و...گذاشت
2-من تغییرش ندادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟1ساعت روش کار کردم گچشو فقط ساختم
3-پس زمینشم نمیشه تغییر داد اگه میخوای رنگشو عوض کنم
4-اونو قبول دارم و البته این قالبی که دیدی دمو بود اونوراتوش پیاده میکنم
درخواست آخرتم کلا نمیشه انجام داد

کد صفحه بندی داشته باشه

   وانتهای صفحه خالی نباشه مثل وبhttp://8om.blogfa.com/ یا وب حسان باشه لینک آراس اس  و جستجو در وبلاگم داشته باشه


              تو هدر هم 8omبه توان2 .blogfa.com باشه

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۰:۳۶
هدرو دیگه نمیشه داداش ببخشید
ولی کد صفحه بندی هم میذارم
جستجو گر و انهام داره بعدا میذارم
داداش من رفتم بازی رو ببینم بقیش فردا

چرا رو هدر اینقدر حساسی


                                          داداش


       والبته
                  چرا قابلیت ترتیب بندی مثل وب هشتم رو نداره؟؟؟


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۳:۰۲
نه

اما داداش از قالبت که اونقدر راضی نبودم هر چی هم گفتم گفتی تو این قالب نمیشه خوب همینارو چرا اولش نگفتی که تکلیف مشخص بشه؟؟؟


       حالا هم باید بنر ولوگو رو ببینم تا پول بریزم چشم بسته که نمیشه کار انجام داد


در ضمن درباره قالب 100 درصد میخوام هدر عوض بشه اول هم توافق کردیم تخته سیاه عوض بشه
                 بعد یه سوال که بانه جواب دادی:چرا اون نکات تویه این قالب نمیشه؟؟؟

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۳:۴۱
به دلایلی که اگه توضیح بدم شما نمیفهمید
هدرشم باشه عوض میکنم
در ضمن تا پولو نریزی خبری از بنر و لوگو هم نیست
این قانونیه که تا اینجا همه مشتری ها انجام دادن

اینم چند تا تصویر از تخته سیاه         (*(*(*  البته  این کار وظیفه من نبود *)*)*)

 عکس


        نظرمن روی پایه داره هستش

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۳:۴۲
مرد حسابی تو اینجوری میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب خودم برات تخته سیاه میسازم انگار کاری داره درضمن اونی که میگی روش نمیشه کار کرد چون روش نوشته داره اون سبزه آخریه خوبه
آقای وظیفه شناسسسسسسسسسسس

سلام حالت خوبه یک قالب مثل قالب سکوی هفتم به جای رنگ قرمز پشت زمینه اش سبز باشد ویک بنر مثل سکوی هشتم ولی به جای رنگ زرد بنر قرمز رنگ باشد لطفا قیمت رابگو.

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۳:۴۴
6تومن
سیستم وبلاگ دهیت چیه؟(بلاگفاست یا میهن یا...؟)
میخوای؟

من که نمی گم پول نمیدم میگم یه تصویری چیزی ازش بده  یه وقت مثل قضیه قالب نشه

بعدشم به جای اینکه رو تخته آخریه سبز کار کنی رو سیاه کار کن اون نوشته هم نداره

سومن چرا همون اول که بهت گفتم اینجوری میخوام باشه نگفتی نمیشه حالا که آخر کاره میگی؟

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۸
نه شما احساس نمیکنی من بهت بنر و لوگو بدم بعد سیوش کنی پولم ندی؟؟؟من که این احساس رو نیست به همه مشتریا دارم
اون تخته سیاهاهم مربعی بودن اصلا نمیشه ازشون استفاده کرد خودم برات درست میکنم
سومنتم درباره چیه؟

راستی تو تیتر مطلب 8omبه توان2 باشع نه8بهتوان دو 
 
   یه سوال


 توی لینک های بالای مرور گر که وقتی وب رو باز میکنی میاد برای هر وب ی تصویری سمت چپ لینک میاد مثلا تو وب خودم یا پرسپولیس که گفتی bمیاد اونو چجوری تغییرش بددی؟؟


پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۹
اون 1000تومنه میخوای بهت بدم
مطلبتم درست میکنم

چجور برا بقیه نشون میدی بعد پولو میدن به ما که رسیدی ما ......شدیم!؟!؟!؟!

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۳۶
کی نشون دادم؟؟؟؟چرا دروغ میگی  به جز یک نفر که با شماهم خیلی فرق داشتقبل از پرداخت پول نه بنرو نشون دادم نه لوگورو 

چرا دعوا می کنین

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۳۹
دعوا نیست مذاکرس

حالا هر چی کمی توش دعوا هست

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۴
همیشه مذارکرات این طوریه

تکی می خواستم الان می خوام دانلود کنم 41مگابایته

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۴
دیگه مشکل خودته

باشه پول بنر ولوگو چقدر میشه؟؟؟


                       درضمن شک نداشته باش دیگه اونجوری هم نیستیم بنر ولوگو رو بدزدیم!!!

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۱:۳۹
میدونم ولی تو هم به من حق بده
وقتی قالبو تموم شد پول کامل رو بریز
بعد بنر و لوگوتم بگیر

سلام مجدد

یه چیزی امکانش هست تو قالب من مثل وب class8ha.ir چند تا آرشیو بالای صفحه کنار تماس باما و.... نمونه سوالات کتاب های در سی و.... هم باشه؟


بعدا میگم تو چرا همون اول نگفتی که نمیشه اسلایدر و... گذاشت؟

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۸
کلاس هشت ها دات آی آر سایت شما که سایت نداری وبلاگ داری
پس نمیشه

برایaامین بار دارم میگم:

تو چرا همون اول نگفتی که نمیشه اسلایدر و... گذاشت؟


پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۵
اولا که میشه گذاشت
دوما مگه باید میگفتم؟؟؟

خب پس چرا میگفتی نمیشه؟

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۲۲:۲۶
اسلایدرو نگفتم

سیدرضاتهوری

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۸
سلام چرا نظرمو تایید نکردی ها؟؟؟!!!
خوب اشکال نداره یک قالب وبلاگ 3 ستونه حرفه ای می خواستم مثل سکوی هفتم ولی اسم وبلاگ خودم نمونه سوالات پایه ششم هست
فقط یک بنر حرفه ای می خواستم
راستی یادت نره قالب قشنگ باشه ها

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۲۲:۲۶
6000تومان مییشه
میخوای؟

آقای؟؟؟   اسمتم نمی دونم


من بهت نگفتم که:مانند قالب وبلاگhttp://8om.blogfa.com/ به ترتیب ازبالا اول اون تخته سیاهی که گفتم بعد بنرو... وبعد آخرین مطالب و دقیقا ترتیب اون رعایت بشه

همون اسلایدر و.......

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۲۲:۵۱
چرا گفنتی ولی نگفتی که اسلایدرم باشه حالا شایدم اسلایدر روش پیاده نشد ولی احتما99درصد میشه
اسلایدر میخوای؟

تو وب محمد مهدی اسلایدر هست یا نیست؟؟؟
/    /    /     /    / یه بخش برای بنر هست یا نیست؟؟؟

مگه تو اون قالب رو نساختی؟؟؟

آخه چرا هر چی میگم یه جواب پرت میدی؟؟؟

آهای مردم میخوام مثل وب محمد مهدی این بخش هارو داشته باشه عکسشم می زارم نگی نفهمیدم.
                        عکس

می خوام اینجوری باشه میخوام برای اسلایدر هم عکس درست کنی.

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۲۳:۲۵
آدرس لینکت خرابه یعنی پسوندش خرابه
در ضمن میخوای همون قالب رو بهت میدم ولی دوستونس
میخوای؟


قالب کی حاضر میشه؟؟؟

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۲۳:۲۵
به سوال قبلیم جواب بده

همون قالب عالیه ولی یکسری تغییرات اساسی نیاز داره.

1- تغییر هدر
2-تغییر زمینه
3-تغییر زمینه باکس ها(میخوام یه سری خط مثل باکس هایی که برای خودم زدی)
4- تغییر تیتر باکی ها که یه عکس 7 بالاش یه تاج هستش 8om به توان2 باشه حله
بعد تو یکدفعه میری تو خواب زمستانی تیکه تیکه آنلاین میشی!!!!

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۰۱:۱۱
باشه
ولی 1000رفت رو قیمت
نگی چرا چون تاحالا یه قالب بهت دادم قبول نکردی دقیقا هر چی میخواستی داشت تقصیر خودت بود خوب توضیح نداده بودی
البته اون هزار تومان به خاطر اینم هست که اون قالب گرون تره

یعنی چند آقای سوء استفاده گر؟؟؟


                                                        خوب از موقعیت ها استفاده میکنی ها!!!

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۱۳:۵۵
12تومن دیگه
11قبلا بود الان شد 12

اوکی پس زمان تحویل؟؟؟


                                            با1000تومن تخفیف بازم میشه 11 تومن دیگه!!!!

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۱۹:۲۷
نه خیر
مگه مسخره بازیه؟؟!!!
زمانشم معلوم نیست امروز فردا درست میشه

پس وقتی تموم شد یه تصویری چیزی ازش بذار تو وب تا دوباره اشکلاتشو برسی کنیم



         البته ایشاالله که این دفعه خوشمون بیاد

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۲۳:۱۸
بله

چی رو بله؟؟؟

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۳، ۰۰:۵۱
اینکه خوشتون بیاد

سیدرضاتهوری

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۶
راستی توی قالبی که داری درست می کنی امکانات زیادی داشته باشد و راستی یک بنر حرفه هم داخلش باشه دستت دردنکنه فقط تاکی آمده می شه می تونم قالب وبلاگو ببینم وبعد پول را برات واریز می کنم

پاسخ:

۱ تیر ۹۳، ۱۳:۵۴
بله میشه 
امکناتم میذارم
بعد از تحویل بقیقه قالب ها قالبت رو میسازم

سیدرضاتهوری

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۰
سلام باشه قبول می کنم فقط تمام امکاناتی باشه ،یک بنر حرفه ای هم می خوام و کلا خوب باشه دیگه ،وبعد یه چیز دیگه می تونم قالب وبلاگو ببینم و بعد پولو برات واریز کنم.

پاسخ:

۱ تیر ۹۳، ۱۳:۵۴
بله

سلام   داداش خدا مادربزرگتم رحمت کنه 


                                                     مثل اینکه قصد تموم کردن قالب مارو نداری ؟! ها

پاسخ:

۴ تیر ۹۳، ۱۲:۴۴
خوبه خودت داری میگی مادر بزرگم چی شده
فعلا که نمیتونمچ
ولی تا چند روز دیگه تمومه

سلام علیکم ببخشید شما شعبه دیگه هم دارید چون که توی دیزاین فا دیگه هم بنر هشتم کلاسیک و بنر جام جهانی هست

پاسخ:

۸ تیر ۹۳، ۱۲:۴۲
آدرسش چیه؟

پاسخ:

۸ تیر ۹۳، ۱۵:۵۲
کپی نکره
کجارو میگی؟

دیزاین فا

۰۸ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۱
مطلب های پایینش

پاسخ:

۸ تیر ۹۳، ۲۳:۱۵
آقای امیر حسین
اینم وب خودته
چرا کپی میکنی؟؟؟؟


دیزاین فا

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۳
نه به امام حسین برای دوستمه به خدا

پاسخ:

۹ تیر ۹۳، ۱۱:۳۲
نامرد برداشته همه مطالب منو کپی کرده
خسته شدم از بس کپی کردن
اصلا دیگه برام مهم نیست

سلام آقایx الان دقیقا 12روزه که قرار شده برای من قالب و بنرو لوگو بسازی

از اون زمان چند تا قالب آماده کردی و تحویل دادی

راستی من   کد موس وبالابر اختصاصی و یه لوگوی دانلود اختصاصی میخواستم

یه سوال؟  والیپر که برا یکی از وب ها زدی چیه؟؟

پاسخ:

۹ تیر ۹۳، ۱۷:۱۹
یه عکسه که توی فتوشاپ میسازن
در ضمن هنوز هیچی نساختم فقط داشتم رو لوگو و هدر تو کار میکردم
شرایطمم که میدونی مادر بزرگم به رحمت خدا رفته الآن نمی دونم تکلیفم چجوریه

بعد این والیپر تو کجا به کار میره؟؟؟ و گفتم کد موس وبالابر اختصاصی و یه لوگوی دانلود اختصاصی هم به کارام اضافه کن
بعدشم الان کم کم یک هفته است که مادربزرگت فوت کرده هنوز قضیش تموم نشده!!!


پاسخ:

۹ تیر ۹۳، ۱۸:۵۷
توی پست ثابت و...
در ضمن به شما چه ربطی داره مادر بزرگم؟

نه اشتباه نکن من به مادربزرگت چی کار دارم فقط گفتم که هر چی گفتنی هی نگو مادر بزرگم و وضعیتم و...........

بعدن من بازم نفهمیدم میشه یه نمونه معرفی کنی ببینم چیه این والیپر؟!؟!؟!؟1؟؟!

پاسخ:

۹ تیر ۹۳، ۲۰:۰۴
فعلا اصلا تو شهر خودمون نیستم تو مراسمیم میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا اینم نمونه:
http://setfa.net/images/mjtq6laxmlx42vt08r8.png

سلام داداش قالب و لوگو چیشد ؟؟
لوگوم اسمش iran design باشه 
میشه بپرسم طراحی قالب با چه نرم افزاری انجام میشه؟

پاسخ:

۱۰ تیر ۹۳، ۱۵:۲۲
شما سفارش دادی؟؟؟؟؟
نه نمیشه بپرسی☺

من الان یک ماه هست سفارش دادام حاا ولش کن این کارئ کی انجام میدی؟؟

پاسخ:

۱۰ تیر ۹۳، ۲۰:۴۷
تا یک هفته دیگه ساید

☺ داداش ببخشیدا ولی تو کامپیوتر خوندی؟

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۰۰:۱۵
نه

سلام آقای xوy کار ما به کجا رسید زمان سفرش من           3/22              الان    4/12


یعنی 10 روز                                           باهمه اینجوری بدقولی میکنی؟؟؟

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۴
بله☺
آخر آخرشم

بازمسلام آقای xوy                                                             امروز   3/13

آخر آخر کار ما هنوز تموم نشده؟!؟!؟!؟

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۲۱:۲۵
امشب تمومه

الان                 آخر شب روز                   4/13


حاضر شد؟؟؟؟

پاسخ:

۱۴ تیر ۹۳، ۱۶:۴۸
آره حاضره الآن کامپیوترم پیشم نیست
شب بهت میدمش

داداش بنرت و پاپ اپت قرار گرفت...بای...موفق باشـــی

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۴، ۱۴:۳۶
همچنین

لطفا هر چه سریع تر اقدام به طراحی قالب کنبد

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۷
چشم عزیز تا سه شنبه حاضره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی