قالب درخواستی alireza

قالب درخواستی alireza

بالا خره قالب درخواستی آقا alireza تموم شد برای تحویل دادنش یه ایمیل معتبر تو همین پست باید بهم بده تا براش بفرستم

(کد جدید به ایمیلت ارسال شد)

اینم تصویرش:



قیمت:4000تومان

کارت شارژ:5000تومان

۱ ۰ ۲۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲۳)

سلام به این ایمیل بفرس
alirezabehine@chmail.ir
فقط اگه بخوام تغیراتی توش میدی

پاسخ:

۲۳ بهمن ۹۲، ۰۰:۰۹
آره چه تغییراتی؟
برات فرستادم

اگه  بشه رنگ هدر رو عوض کنی ورنگ پس زمینه به کلش بدی و من که بهت گفتم فول امکانات باشه جا ی بنر داشته باشه نسخه ی موبایل

پاسخ:

۲۳ بهمن ۹۲، ۱۸:۴۵
1.بگو چه رنگی بهش بدم
2.تو نگفتی که فول امکانات باشه اون طوری 1000میره روش اگرم گفتی باید پولشوبدی دادا

اولا اونموقع که من خریدم قالب های مخصوصت 3تومن بودن من چهار دادم
رنگش رو قرمز کن
ولی بخدا دیگه ندارم بهت بدم
این پول هفتگیم بود بهت  داددم
تو درستش کن به جون بابام هفتخ ای دیگه بهت میدم

پاسخ:

۲۳ بهمن ۹۲، ۲۱:۵۵
باشه قرمزش میکنم ولی دیگه دبه نکنی چون قرمز یکم جیقه

سلام
پس کی بهم تحویلش میدی

پاسخ:

۲۴ بهمن ۹۲، ۱۴:۵۳
دارم شروع میکنم
بزودی...

اون که تمومه یه تغیرات کوچولو میخواد
تا شب بهم میدی

پاسخ:

۲۴ بهمن ۹۲، ۱۵:۵۳
داداش ایمیلت خرابه عوضش کن

silvershark@yahoo.com
به این بفرستش

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۱۵:۴۷
چشم

silver_shark_2010@yahoo.com
داداش به این بفرس نیومد به اون
به جز این تو نظرات وبم بهم بدش

پاسخ:

۲۵ بهمن ۹۲، ۱۷:۲۵
تو نظراتت نمی شه
ولی بازم میفرستم

پس ه همون ایمیل بفرس silver_shark_2010@yahoo.com

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۲۳:۱۰
باشه

سلام داداش کد جدید اشتباهه میگه با ید محتوای کد بلاگفا باشه

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۲۳:۱۰
چکش میکنم

سلام
چرل جوابمو نمیدی
کده اشتباهه که بهم دادی


پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۲، ۲۳:۰۹
دوباره میفرستم

این یکی هم که فول امکانات نیست

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۲، ۱۶:۳۰
داداش فول امکانات فی اش فرق داره
تازه من باهات خیلی مهربون تا کردم که دوتاقالب با3تومن بهت دادم

سلام چقدر دیگه بدم فول امکاناتش کنی

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۲۲:۱۰
1000

چقدر دیگه فول امکانتش کنی

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۲۲:۱۰
1000

بیا این هم
یه هزاری اما فول امکانات ینی امکانات ولاگ هفتم باشه ممنون

پاسخ:

۲ اسفند ۹۲، ۱۲:۲۴
باشه
روی چه قالبی این امکانات رو بذارم؟اینی که الآن روی وبلاگته یا اونی که من ساختم
راستی بنر هم میخوای؟

سلام اون قرمزه که خودت ساختی بنر هم اگر مفتیه بساز

پاسخ:

۲ اسفند ۹۲، ۲۰:۰۸
باشه روی اون قرمزه میزنم برات بنرم مفتی نیست ولی برا تو که خیلی مشتریمونی حرفه ای می زنم 1000
روی هم میشه 2000هزار اگه خواستی بفرست(1000یا2000هر کدوم خواستی)به کارتم شمارشم که هست.
بعدش برات کارو شروع میکنم

سلام بیا این هم یه هزاری قبلا هم یه هزاری برای فول امکنات بهت دادم
2050721185123416

پاسخ:

۲ اسفند ۹۲، ۲۰:۳۴
کی دادی؟
برات درستش میکنم
ولی قبلا چیزی ندادی هاااااااا
مهم نیست از بس برات کار کردم مهم نیس دیکه :)))

به جون خودم دیروز برات فرستادم پس الان یه بنر باید بهم بدی با قالب جدیدم

پاسخ:

۲ اسفند ۹۲، ۲۰:۵۵
به خدا دیروز هیچی برام نفرستادی 
باورت نمیشه مدرک بدم

حالا دیگه درستش کن با ور کن من فرستادم
درست کن من فردا یکی دیگه بهت میدم
کی بنر و وقالب جدید رو میدی

پاسخ:

۲ اسفند ۹۲، ۲۱:۱۶
باید قالب وبلاگ هفتم رو تموم کنم بعد مال تو رو میدم ییا فردا یا پس فردا

هروقت فرستادی بهم خبر بده

پاسخ:

۳ اسفند ۹۲، ۱۷:۰۷
باشه

چی شد اماده نشد؟

پاسخ:

۴ اسفند ۹۲، ۲۱:۲۷
داداش دارم کار میکنم

گفتی فردا پس چرا نمیفرستی

پاسخ:

۴ اسفند ۹۲، ۲۱:۲۷
دادم بهت به این ایمیل:

به این نیموده به این بفرس silver_shark_2010@yahoo.com

پاسخ:

۵ اسفند ۹۲، ۱۷:۴۸
باشه

سلام
مگه من نگفتم امکانتات وبلاگ هفتم
نه جای بنر داره نه جای نویستدگان نه اخبار هیچ

پاسخ:

۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۰۳
اخبار چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نویسنده داره باید نویسنده داشته باشه وبلاگت تا نویسندگانش بیاد
بنرتم اون بالای وبلاگه دیگه
در ضمن باکس تبلیغات اضافس هرچی میخوای بذار توش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی