قالب درخواستی امیر حسین

قالب درخواستی امیر حسین

خیلی خوب این قالب هم درست شد(ویرایش جدید)

اینم عکسش:

با همون امکاتی که خواستیه+امکاناتی که دفعه دوم خواستی

اگه ازش راضی هستی یه ایمیل معتبر بهم بده تا برات کدشو بفرستم البته قبلش باید پولشو بدی آقا امیر حسین

قیمت:5000تومان

(فروش برای عموم آزاد نیست)

قالب باموفقیت ارسال شد

۱ ۰ ۱۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۵)

سلام خیلی خوش حالم که قالب رو دوست کردی فقط چند تا چیز خیلی ببخشید آرم سکوی هفتم رو از تمام بخش ها جز اون بزرگه که بالاش هست بردار یک بخش برای بنر ما درست نکردی کد بنر رو هم داده بودم یک بخش هم تو اولین بخش مثل سایت هفتم برای جستجو درست کن،یک بخش هم برای بنر دوستان راستی گه زحمت نیست به جای نوار پایینی همون نواری که برای وبلاگ هفتم گذاشته بودی بذار باهمون صفحه نخست و آرشیو مطلب و... یادت که هست
مثل همون فقط به جای (( تمامی حقوق وب سایت و مطالب آن مطعلق به هفتم می با شد و کپی با ذکر منبع مانع از بلا است))به جای هفتم سکوی هفتم قرار بده و اون لو گو سایت هفتم رو بردار و سکوی هفتم بنویس طراح قالب هم با خودت هستش همون پایین خط بزن اون اول صفحه اون گزینه هارو نگاه کن یک کم چسبیدن به نمونه سوال لطفا اون هارو چند خط پایین و وسط قرار بده فضای زمینه رو هم مثل وبلاگ هفتم سیاه  کن راستی اون خط توی بخش تست عنوان مطلب چیه اون رو اگه تونستی بردار می خاو وبم شیک بشه می دونم خیلی زیادن فقط  سعیت رو بکن یه ذره زود درست کنی خیلی ببخشید.
هر موقع اشکالات رو برطرف کردی عکسش رو بزن اونجا ببینم بعد همون موقع پول رو واریز کنم.

پاسخ:

۲۶ اسفند ۹۲، ۱۹:۰۸
داداش درباره منوها هرچی گفتی رو نمیتونم انجام بدم ببخشید مدل قالبه بکگراند هم نمیتونم عوض کنم اونوقت باید یه قالب جدید بسازم
در ضمن تست عنوان مطلب هم برای نمونس چیزمهمی نیست بقییه کارهایی که گفتی رو انجام میدم

برای کی پول رو واریز کنم.و آدرس ایمیل رو بدم.

پاسخ:

۲۶ اسفند ۹۲، ۱۹:۵۱
وقتی قالب جدیده درست شد
امشب تمومش میکنم

سلام خوبه فقط من آدرس ایمیل معتبر ندارم همون یاهو اینم آدرس :ap13811381@yahoo.com

هر وقت بگی پول رو واریز می کنم.

پاسخ:

۲۷ اسفند ۹۲، ۱۲:۴۷
داداش واریز کن
وقتی پولش رسید منم ایمیلو برات میفرستم

ببخشید با کارت واریز میکنم اما 6000 تومان خوب چون کارت بانک مشکل پیدا کرد
فقط بهم شماره رو بگو

پاسخ:

۲۷ اسفند ۹۲، ۱۶:۵۷
ینی 6000تومانه؟
اشکال نداره در اصل من باید 6000تومان بگیرم چون امکانات برات گذاشتم پس خیلی فرق نکرد
شماره کارتم:6037701303184904

من تا ساعت 6 واریز می کنم تو هم بعد از اون کد رو به ایمیلم بفرست قبول؟

پاسخ:

۲۸ اسفند ۹۲، ۱۹:۲۶
بس چی شد؟

سلام ناراحت نشی یک ذره دیر تر از ساعت 6 پول رو واریز کردم هر وقت واریز کردم بهت می گم تا کد رو به ایمیلم بفرستی.

پاسخ:

۲۸ اسفند ۹۲، ۱۹:۲۷
باشه خبرم کن

سلام الآن 6000 تومان به حسابت واریز کردم حالا طبق قرارمون کد رو به ایمیلم بفرست یا برای اطمینان بیشتر تو بخش تظرات هم برام بفرست. فقط هرچه زود تر کد را برام بفرست برای همین امشب.برای اینکه شک نکنی اسم حساب  محمد احسان لک علی آبادی

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۴:۰۹
چشم حاجی میفرستم


سلام پس چرا کد رو به ایمیلم یا تو بخش نظرات وبم نفرستادی؟ من که از دیشب پول رو تو حسابت واریز کردم

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۴:۱۲
باش میفرستم

فقط تو رو خدا اون کد قالب رو برام بفرست تا سال نو نشده

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۴:۱۳
بابا میفرستم

ببخشید درست و حسابی نیو مده اگه میشه با لینک برام بفرست.

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۶:۰۵
باشه

لطفا کد رو توی نوت پت برام آپلود  کن و لینک آپلود رو برام بفرست چون اونی که به ایمیلم فرستادی درست و  حسابی نیومد. فقط زود

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۶:۰۷
توی اون چیزی که گفتی نمیفرستم با ییغن آپلودش میکنم لقنکشو برات تو وبلاگت میذارم

بابا کاسه در نیار یعنی چی؟ من رسیدشم دارم به خدا باور نمی کنی می خوای عکسش رو برات آپلود کنم.

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۹:۲۸
من چه کار کنم هنوز نیومده

ببین داداش من اصلا مرض ندارم که بهت دروغ بگم کد رو بفرست.

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۲، ۱۹:۲۷
به خدا نمی خوام بپیچونمت
من که برات یه بار فرستادم الآن مسافرتم نمی تونم برات اپلود کنم

پس کی؟

پاسخ:

۱ فروردين ۹۳، ۱۲:۳۰
نمی دونم
تا5یا6عید نمی تونم آپلودش کنم

واقعا دارم غش میکنم بود بفرست فقط زود داره جونم به سرم می رسه با تشکر.

پاسخ:

۵ فروردين ۹۳، ۰۰:۳۱
خخخخخخخخ
ببخشید مسافرت بودم کامپیوتر نداشتم
الآن میفرستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی