قالب درخواستی علی رضا(ویرایش جدید)

قالب درخواستی علی رضا(ویرایش جدید)

قالبش تموم شد

اینم عکسش:

خیلی خب 8000تومان به حسابم بفرست تا قالب رو بدم

وقتی پول رو دادی بنرتم بهت مبدم

۱ ۱ ۲۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲۳)

واقعا که......

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۳۹
چرا؟

خودت میدونی چرا

چرا لوگوی هفتم روشه درزم من بهت گفتم امکانات بنر ما نسخه ی موبایلی بنر دوستان داشته باشه

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۱۲
یادم رفت الآن برات میزنم

درزم سبزش کن

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۱۲
دیگه نشد
تو گفتی همون باشه قبوله حالا داری میگی سبزش کن؟؟؟
یهو بگو از اول بسازش دیگه
ببخشید ولی1000تومن میره سرش

سلام
من مدریت سایت بلاگ دیزاین و ابر دیزاین  هستم
شما متحم به ریپ قالب سایت ما شده اید
قالب سایت تاپاتوپ رو ریپ زده اید و به قیمت می فروشید
در صورت فروش این قالب از طرف پلیس فتا و قوه قضاییه شکایت شده
علاوه بر مسدود شدن وبلاگ محکوم به جریمه نقدی برای ما می شوید
لطفا از سایت پلیس فتا قوانین و جرایم رایانه ای بند 12 را بخوانید

و با ساختن این قالب های بی کیفیت آبروی خود و سایر طراحان ایرانی را نبرید

مدریت ابر دیزاین و بلاگ دیزاین.

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۴:۰۰
ببخشید من سایت شما رو ندیدم ولی...
از معلوم که شما خودتون اونو ریپ نکرده باشید؟
و البته من به هیچ وجه از وب تاپاتوپ ریم قالب انجام ندادم

8تومن تو حسابته واسم سبزش کن

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۵۲
کدوم حساب؟
باشه سبزش میکنم

پول تو حسابه سبز ش کن

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۵۲
باشه کدوم حسابت؟

++--شماره کارت2 :6037701303184904--++


تو اینه بنرم چی شد

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۱۶
دستت درد نکنه
بنرتم آماده میشه بابا منم آدمم خیلی کار ریخته سرم

تو دستت دردنکنه میگم تا شب قالبو تحویل میدی

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۹:۰۹
باشه

سلام داداش واسم بنفشش کن تصمیمم عوض شد اگه هم شروع کردی به سبز کردنش ولش کن همون سبز خوبه

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۹:۰۹
باشه بنفش

بفرست به این امیل بفرسalirezabehien@chmail.ir

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۲۲
باشه

سلام میگم قبلا از این که بفرسی امکانتش رو اضافه کن

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۲۲
خوب

سلام چرا نمیفرستی ؟ من میخوامش تاشب قبل از 10 بهم بدش وگرنه دیگه واسه خودت

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۱۲
فرستادم
جند ساعته

ببین نیومده تو نت پد اپلودش کن برام بفرست یا یکار دیگه بکن یه بار دیگه بفرستش به این ایمیل
alirezabehine@chmail.ir

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۵۸
نت پد چیه بابا
توی آپلود سنتر آپلودش میکنم بعد آدرسشو تو وبلاگت میذارم

باشه دستت درد نکنه فقط زود تر

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۲۵
باه فرستادم

سلام داداش میگم میتونم هدر رو عوض کنم

پاسخ:

۱۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۰۰
از شدن که میشه
ولی خرج داره داداش
چون هدرو خودت دادی

من خودم هدر اماده دارم بگو چطور بزارمش پسر عمم واسم درست کرده

پاسخ:

۱۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۱۸
بگر دنبال آدرس هدر بعد اونو بردار آدرس جدیدرو بذار

من یه لوگو اماده دارم راستی میتونی برام بزاری روش

پاسخ:

۱۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۱۸
آره بذار تو قسمت کد های جاوا

سلام  نه منظورم اینه که خودت واسم بزار من بلد نیستم

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۳۷
خب کد های جاوا که بلدی نمی خواد

سلام همین جوری خوبه فقط یکم بخش مانند آمار بازدید و اینا بهش اضافه کن یکم خواصش کن و فقط به خودمن بدش

پاسخ:

۲۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۱۷

شما؟


رضا خزاعی کاربر جدیدم

پاسخ:

۲۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۴:۱۱
آها
ما پروژه نمیپذیریم

براچی

پاسخ:

۲۷ ارديبهشت ۹۳، ۱۱:۳۸

سرم شلوغه


خوب درس کن مگه چیکار میشی

پاسخ:

۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۲۸
نمیشه سرم شلوغه
مگه فقط همین یه وبو دارم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی