قالب در خواستی محمد مهدی

قالب در خواستی محمد مهدی

ببخشید دیر شد

اینم عکسش:

حالا 10000تومان رو بفرست به حساب دومم تا کد قالب و بنر و لوگو رو بهت بدم.

۱ ۱ ۵۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵۳)

سلام.
اسلایدر که نذاشتی
بعدشم گفتم ادامه مطلب مثل8om.blogfa.comبذار نگذاشتی
امکانات که هیچی نداره حداقل یه مرورگر میذاشتی!
بعدم ایناییکه روی اول هر باکس لوگو؟؟؟
اگه اینه یه خورده خوشگل تر کن خیلی سادس گفتم حرفه ای!

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۵۷
برووووووووو بابا انگار نوکرشم
اسلایدرو میذارم ولی بقییشو به من هیچ ربطی نداره
فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه ربطی داره به نوکری

وقتی من به شما سفارش دادم گفتم اینا رو بذار خودت نگذاشتی

بعدشم مگه موقعی که میخواستی شروع کنی نگفتی اگه نپسندی عوض میکنم؟؟؟؟؟؟

بعدشم این لوگو؟

یه هشــ8ــــتم نوشتی و تمام؟

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۳، ۱۵:۱۵
من گفتم درست میکنم ولی نمی دونستم اینقدر می خوای گیر بدی
لوگو برات نمیسازم
باید7000تومان بریزی به حسابم برای این کار هایی که کردم
اگه ریختی کد قالب و بنرتو بهت میدم
وگر نه به پلیس فتا شکایت میکنم
آی پی تور ودارم

منو از پلیس فتا میترسونی؟برو پیش هرکی دلت خواست شکایت کن
اولا نپسندیدم اجبار که نیست
دوما لوگو رو بهت سفارش داده بودم نمیتونستی درست کنی از همون اول میگفتی



پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۵۵
ببخشید بخاطر این حرفام
حسان بهم گفت تو کی هستی
قالبتو میترکونم 
مرد حسابی بگو از طرف حسان اومدی
اصلا مجانیه قالبت
قابت چی کم داره؟به غیر از اینا که گفتی؟؟؟؟
الآن درستش میکنم


توهم منو ببخش.
نه دیگه فقط همونایی که بهت گفتم
فقط خیلی خوشگل بشه
ممنون

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۱۲
باشه این هدر خوبه؟
http://setfa.net/images/c9a74a6qhxpansejkt7e.gif

عالیه.
فقط اسم وبلاگ روهم اگه زحمتت نیست پایینش بنویس.
بازم ممنون.

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۳، ۱۴:۰۱
اسم وبلاگ که هست

ببخشید منظورم ادرسش بود

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۳، ۱۵:۲۱
باشه

سلام اگر سختت نیست تغییرش بده اسم وبلاگ عوض شده:
8om.blogfa.com
اگه وقت گیره ولش کن

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۳، ۱۵:۲۲
باشه
امتحان دارم فعلا نمیتونم درستش کنم؟

سلام
کی اماده میشه؟

پاسخ:

۱۰ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۰۳
آخر هفته

سلام خیلی ممنون
قالبم کی اماده میشه؟
وقت نداشتی ادرس وبلاگ رو تغییر بدی؟

پاسخ:

۱۲ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۱۵
فردا همه چی درست میشه

سلام پس چی شد؟

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۳۹
ببخشید در حال ساخته

پس چی شد؟

پاسخ:

۱۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۳۹
در حال ساخته کامپیوترم ریخته به هم

ببین اگه میتونی اول لوگو روبهم بده ممنون میشم

پاسخ:

۱۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۴:۴۷
لوگو و بنرت تو وب هست

سلام کدوم؟
همونیکه ماله کیوان عطایی یاره؟

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۰۹
همونی که نوشته پروژه های در خواستی محمد مهدی

علیرضا ثابتی مقدم

۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۸
چه خبره 130000 تومان


من خودم فالب خودم رو ساختم مجانی مجانی

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۱۲
اشتباه شده
8000تومان بفرست

اون که مالهhashtom8گفتم  ماله8om

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۳، ۲۳:۵۶
آها باشه

ببین یه چیزی بگم عصبانی نمیشی
اگه نمیشی بروپایین
.
.
.
.
.
.
.
.
میگم اگه وقتشو داری،حوصلشو داری ومیتونی یه قالب مثل سایت زیر میخوام ولی هدرش وعکس های اسلایدرش همونی که گفتم باشه اما بقیه چیزاش مثل اون باشه:
http://class8ha.ir/
میتونی؟
اگه تونستی عضویت هم بذار.

پاسخ:

۲۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۲:۱۵
با بلاگفا نمیشه
مشکل تو بلاگفاست

پس همونو درست کن

پاسخ:

۲۵ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۲۹
باشه

ببین پس یه قالب در حد لالیگا با نظر خودت بساز.
مثل قالب سایت ها.

پاسخ:

۲۵ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۲۹
اوکی

ببین حساب ما چقدر میشه؟

پاسخ:

۲۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۵۴
10000تومان

چی شد پس؟

پس چی شد؟

پاسخ:

۲۸ ارديبهشت ۹۳، ۰۱:۱۳
آمادس 10هزار تومان روبده تا قالبو بهت بدم

عکسشو ببینم بعد برات میریزم.

پاسخ:

۲۸ ارديبهشت ۹۳، ۱۵:۵۴
همون قالب حسانه ولی لوگوش فرقداره دیگه وقط ندارم برات عکس بذارم بدو پولو بریز تا منم سری قالبو بدم

اگه نپسندم؟

پاسخ:

۲۸ ارديبهشت ۹۳، ۲۱:۲۶

مگه میشه؟؟؟

همون قالب هفتمه با آرم جدیدت

راستی لوگوی جدیدت این شکلیه:http://setfa.net/images/8e6oj3uklrpkh8x1ujjs.png


قشنگه حالا نمیشه ببینم؟

پاسخ:

۲۹ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۴۷
لوگو خوب بود؟؟؟
نه نمیشه همون قالب حسانه وفقط لوگوش اینه

بنرم هم آمادست؟

پاسخ:

۲۹ ارديبهشت ۹۳، ۱۴:۴۰
آره بنرت که تو وب هست

بابا این بنر که ماله وبلاگ اولیست برای8om.blogfa.comگفتم

پاسخ:

۲۹ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۲۷
بنر جدید آمادس الآن میذارمش رو وب

ببین شماره کارته به نام کیه؟

پاسخ:

۲۹ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۲۷
به نام حسان
اسم اصلیشو بلدی؟؟؟
محمد حسان لک علی آبادی
(به شما ره کارت دومی بفرست)
بنرتم آمادس

سلام
ببین من فقط میتونم باشارژ بهت بدم اشکال نداره؟

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۳۱
نمشه داداش باید پول بدی

حالا نمیشه شارژقبول کنی؟

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۳۴
نع
چون سیم کارتم دائمیست

اگه میتونی تالار گفتمان با ورود به سایت هم برام بذار
کد چتروم روهم که قبلا بهت داده بودم

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۳۳
اینم نمیتونم 
چت روم حله

سلام انجمن روهم خودم ساختم اینم بذار:
http://8omforum.takbb.com

پاسخ:

۱ خرداد ۹۳، ۲۳:۳۴
چشم
شم انمیخوای پولوبدی؟؟؟

کسی رو پیدا نکردم  که بریزم به حسابش بعد بهت بدم
وگرنه اگه شارژی بود تاالان بهت داده بودم

پاسخ:

۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۱۸
من چه کار کنم؟؟؟

چجوری باید بخرمش

پاسخ:

۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۱۸
یکی رو انتخاب کن
پولو بده
قالبو بگیر

می تونی یکم برام تغییرش بدی

پاسخ:

۳ خرداد ۹۳، ۱۷:۴۵

فعلا نه

براچی

پاسخ:

۴ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۳
زیرا

سلام
پولو واریز کردم
اگه رمزو بهت بدم خودت میتونی بری بذاری؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۲:۲۸
خدا خیرت بده
باشه بده
به کدوم حسابم ریختی؟
بنر و لوگوتم بردار

ببین لوگو رو نمیتونم بذارم فرمتش رو نمیخونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۴:۴۶
پیام قبلیت حذف شد چون رمز داشت
لوگوتم کاری نداره با فتوشاپ فرمتش عوض میشه
قالبتم همه ی داره هدرتم خودم زدم
اسلایدرشم خودت زحمتشو بکش

بابا این که قالب قبلی حسانه
من بهت گفتم هدرش رو همون که متحرکه بذار بعدشم من از تنظیمات چیزی نمیدونم که به میگی هدرش رو خودت بذار
بعدشم من بهت گفته بودم چت روم و انجمن رو هم اضافه بالای قالب بذار که نذاشتی کدش روهم بهت داده بودم.
تو که گفتی امادست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۹
آخ آخ یادم رفت هدرشو درست میکنم چشم
اون کدهای انجن رو بده یه بار دیگه حله

راستی درباره لوگو:
اینکه گذاشتی تو وبلاگ لوگو حسانه
فتوشاپ هم ندارم

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۹
باشه لوگوت حله

راستی اگر هم با موزیلا بیام افتضاحه.

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۹:۲۰
دیگه اون مشکل من نیست داداش
میخوای اصلا برات یکی دیگه میزنم اینقدر هم دنگو فنگ نداشته باشه
مثه همین ولی یکم ساده تر خودت یه چیزایی ازش بفهمی
قبوله؟

انجمن:http://8omforum.takbb.com
چت روم:http://20145131222775129.irchat.ir/
نه عالیه فقط اگه با موزیلا خراب نمیشد عالی تر میشد.
کی اماده میشه؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۳
نه با موزیلا بعیده درست بشه دلیلشو نمیدونم
باشه 
درستش میکنم

چی شد؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۴:۰۰
صبر

سلام دستت درد نکنه ولی فکر نمیکنی اول هر باکس به جای ارم هشتم ارم هفتمه؟؟؟؟!!!!!

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۹:۳۷
نه

یه سوال هم دارم کدوم کد های زیر رو باید برای عکس اسلایدر گذاشت؟
لینک کوتاه؟

پیش نمایش؟

لینک مستقیم؟

کد HTML؟

کد انجمن؟

کدوم؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۰:۱۳
لینک کوتاه یا لینک مستیم
همیشه اولیه مهمس

پس بیا نگاه کن اول هرپست ارم هشتم حسان و اول هر باکس ارم هفتم حسانه

درسش میکنی؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۰:۵۹
نه بابا مارو گذاشتی سرکار؟تا حالا 10بار دیدمش درسته

درسته حق با توئه
ولی نمیشد ارم خودم رو بذاری؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۰۱
میشد

چرا نذاشتی؟

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۳:۱۶
چیرو؟

سلام!
ببخشید دوباره مزاحم شدم
من میخوام یه وبلاگ در باره جام جهانی بسازم.
میخوام همین قالب هشتمی که برام درست کردی عکس هدرش و لوگوش رو برام عوض کنی البته جفتش رو عکساشو خودم بهت میدم.
میشه؟
چقدر در میاد؟
اگه میشه تو نظر بعدی برات رمز عبور ونام کاربری رو بهت میدم.

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۳، ۱۸:۴۸
چرا که نه حتما میشه
3تومن

باشارژ قبول میکنی؟

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۳، ۲۰:۱۷
نه بابا
3تومن شارژ؟؟؟

اخه من نمیتونم کارت به کارت کنم اوندفعه هم رفتم بانک
اما ایندفعه نمیشه که به خاطر3هزارتومن برم بانک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۳، ۲۳:۱۱
منم کسی نیس بهش شارژبدم

ببین پس من بهت ادرس هدرولوگو وبنر بهت بدم میتونی درست کنی؟

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۳، ۱۱:۵۵
آره

سلام میای تبادل پاپ آپ کنیم شما یک بنر برام بساز رایگان
منم پاپ آپتون رو تووبم می زارم اگر خواستین بنرتونم می زارم
www.downloadsgames.mihanblog.com

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۴، ۱۳:۳۷
یک سال پاپ آپمو بزار
برات میسازم

نمیشه بنرتون رو بزارم
www.downloadsgames.mihanblog.com

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۴، ۱۵:۱۳
نه عزیز
پاپ آپ 1 سال
یا پولش
یا شارژ که 1000 میره رو قیمت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی