اولین قالب پس از استراحت طولانی

اولین قالب پس از استراحت طولانی

قالب درخواستی محمد


قالب تخصصی جام جهانی

فول امکانات

قیمت:5000تومان

+

بنر درخواستی:

۱ ۱ ۶۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۶۴)

سلام هستید سفارش بدم

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۱
بفرما

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۶
سلام من یک قالب مربوط به هشتم می خوام بقیه دست خودت

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۱
کامل تر توضیح بده این طوری که نمیشه

سلام من یک قالب مربوط با هشتم می خوام می خوام رو هر باکس آرم هشتم باشه هدرشم هم همرنگ با همون باشه

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۴
خیلی خوب فقط یکم بیشتر توضیح بده تا انجامش بدم

داداش قالب من چی شد؟

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۵
سفارشاتتو یک بار دیگه بگو تا برات به سرعت آماده کنم

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۶
بله

امیرحسین رعیت پشیه

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۷
فقط حر فه ای باشه

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۸
حرفه ایییییییییییییی

امیرحسین رعیت پشیه

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۷
دیگه چی بگم همینطور درست کن

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۸
باشه پس درصد پیشروی رو تو وب مشاهده بفرما

یک قالب با موضوع کلاس هشتم
مرتبط با این هدر
http://axgig.com/images/32028013724417903399.jpg
+ یه بنر خیلی زیبا
اگه میشه سریع درست کن
فقط تگ های آخرین مطالب ، برچسب ، لینک دوستان ، بنر ما ، بنر دوستان ، امکانات رو یادت نره
فقط سریعتر
راستی هدر هم یادت نره .. اونو بزار

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۹
هدر شما مختص یه قالب خاصه میخوای رو همون قالب خاص برات پیادش کنم؟
یا رو هر قالبی؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۸
می گم کی آماده می شه

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۴:۴۴
معلوم نیست
تو وب درصد پیشرفتشو ببین

کیوان عطایی یار

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۹
سلام ورد پرس طراحی میکنی؟؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۸
نه

داداش میشه کد قالب کیوان عطایی یار رو بدی
خیلی زیبا هست
برا منم مثل این درست کن
هزینش هر چقد بشه میدم

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۲۲:۳۳
میشه ولی یکم بالاست
میشه 6000تومنه

dadash boro bebin alan
class8om.blogfa.com
lotfan bara man mesle on dorost kon + on header ro ham bezar
+ age mishe ye baner shik

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۳، ۲۳:۴۹
kodom header?
baneretam hale
ghalebam okye

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۲
سلام قالبم کی آماده می شه

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۲:۰۲
تو وب درصد آمادگی قالب رو دنبال کن

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۳
نیست که آمار

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۴:۰۰
میذارم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۵
سلام فعلا نمیشه زودتر یک بنر هشتم درست کنی بعد قالب

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۴:۳۷
میشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۷
یکی دیگه هم دیزاین فا زده الان رفتم آنلاین بود

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۴:۳۸
بله

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸
هستی

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۵:۰۸
بله

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۹
به نظر تو کسی هم بهش سفارش می ده

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۶
نمی دونم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۰

چرا اومده این کارو کرده کسی هم سفارش می ده

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۵:۱۶
چمیدونم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۴
فعلا بنر زود تر درست کن

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۲۴
باشه
الآن میسازمش ولی قبلش شما پولو لطف کن
6تومن میشه
در ضمن آدرس وب خودتونو بدید

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۷
باید ببینم شاید متنش خواستم عوض کنم

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۲۷
خب عوض کن
کاری نداره
بعد از مشاهده درخواست قابلیت تعویض وجود دارد

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۹
چند ساعت دیگه می سازی

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۳۱
شما پولو بده تا1ساعت تموم میشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۳
من اولین بارم اعتماد ندارم شما اول عکس نشون بده چشم

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۳۴
از کجا معلوم شما نخواین منو بپیچونید؟ممکنه من بنرو بذارم شما سیوش کنید بعد پشت سرتونو نگا نکنید
در ضمن شما نمیتونید از این همه نمونه کار و آمار ببینید من تا به حال سر کسی کلا نذاشتم؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۶
ممنون نمی خوام مطالب سایت هم حذف نمی کنم من دیزاین فا ساختم

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۷:۳۸
میدونستم
شما تو اولین نظرتون آدرس دیزاین فا روگذاشتید
مطمئن باشد ازشما شکایت میشه
راستی میدونستی که بیان آی پی تمام بازدید کننده هارو داه؟؟؟!!!
در نتیجه به راحتی میتونم از شما شکایت کنم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۱
ده تا دیزاین فا هست از اونها شکایت کن

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۱۸:۴۵
اونا کارای منو مال خودشون نمیکنن
منتظر اتفاقات بدی باش

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۴
منکه مطالبت حذف کردم

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۰۱
موقعی شکایتمو پس می گیرم که شما در آخرین مطلبتون(بنر های ما)
بنر دومی و سومی رو حذف کنید

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۴
خوبه

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۳، ۲۲:۴۸
بله ممنون

سلام داداش من یه لوگو برای سابت 2014newsمیخوام حرفه ای به علاو ه بنر و قالب اختصاصی فوق حرفه ای سر قیمتم مشکل نیست ممنون دادا فداااا...
برای بیان میخواما!!

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۵
چشم 
فقط یه سوال بیانه؟

dadash key tamom mishe

faghat mesl ghaleb keyvan ataii yar mikhama

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۴
bashe
shaiad emrooz tamoom shod

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۳

داداش بازم شرمنده

می گم بنر هات با چه برنامه ای می سازی من با این Easy GIF Animatorوفتوشاپ

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۳
فقط فتوشاپ
بقیه نرم افزار های مبتدین

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۹
داداش چکار کردی اینهمه سفارش داری آخه سفارش های من خیلی کمه مثلا توی 2روز یکی  اونم شاید

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۲
دلیلش ساخت قالب برای وب های پر بازدیده

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۰
می شه ایمیلت داشته باشم راستی نگفتی چکار کردی؟

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۲
نه نمیشه :)

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۴
اولش چکار کردی که سفارش دادن

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۷
حسان سفارش داد

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۵

چرا توی گوگل سرچ می کنیم دیزاین فا اسم سایت من وتو توی گزینه های حذف شده هست

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۹
نمی دونم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۶
به هر حال این ایمیل منه :AMIR-M@MAILFA.COM

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۹
اوکی

Tamom Nashod ?

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۴:۱۶
چرا داداش
6تومنو بریز حساب دومهیه تا بهت بدمشون
بنرت خیلی خوب شد :))

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۰
قالبات با چی می سازی من با Artisteer 4.1.0.60046 Final

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۴:۲۶
نه
خودم بلدم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۶
میدون با کد نویسی

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۴:۲۸
بله

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۱
میتونی بهم بگی تبلیغات قالب کانی وب چجوری حذف می کنن

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۰
نه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۴
الان می تونی یک آیکن موس دیزاین فا درست کنی

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۰
بله
500تومن

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۱
با شارژ بدم یا ..

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۳
نه بیریز حساب دومم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳
با نوشته درست می کنی یا عکس

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۵۴
باید اول عکسش بسازی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۶
الان نمی تونم یک شارژ1000می دم تا  یک بالا بر هم درست کن

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۵۴
باشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۱
ایرانسل یا همراه

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۵۵
ایرانسل
در ضمن اطلاعات کامل وبتو بده

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۵

بدم شارژ

ایرانسل یا..........

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۵۵
ایرانسل

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۶

دیزاین فا www.designfa021.blog.ir

ایمیلم برای ارسال کد : AMIR-M@MAILFA.COM

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۵:۵۷
کدشو تو وب میذارم یا میذارمش تو وبلاگت
خوب حالا کد شارژو بده تا برات درست کنم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۰



۱۱۷۷۸۵۹۹۶۸۷۷۸۲۳۶

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۲
درسته الآن درستش میکنم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۱

بانظر بده تو وبم

اومد کد

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۳
آره
باشه کدتو تو بت به می دم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۴

اون هدر بالایی هم که برای تو بود عوض کردم

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۶
دیدم
شکایتو پس گرفتم خیلی وقته

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۴

فقط خصوصی نده اشکال نداره بدرد کسی نمی خوره

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۷
آره کاملا اختصاصیه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۷

ممنون بازم بازم معذرت

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۱۰
خواهش میکنم
بالا برت درست شد

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۰
به هر حال من سرم خلوته اگه سرت شلوغ بود خواستی به من بگی بگو کاملا مجانی برات میسازم پولشم برای خودت به ایمیلم بده

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۱۳
ممنون

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۱
بفرست اگه شد

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۱۳
باشه موست درست شدالآن بهت میدم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۲
چطوری باید تو بیان کد بزارم

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۱۴
منم بلد نیستم میخوای بذار تو آخر قالبت

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۵

باشه  

بازم اگه سرت شلوغ بود گفتی خوشحال می شم منم اینجا دارم پشه می پرونم

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۱۷
خخخخخ
خب برات فرستادمشون

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۳
عمل نمی کنه خودت امتحان کن

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۲۴
امتحان کردم
البته تو بیان نبود

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۶
خوب

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۲۸
فهمیدم چرا عمل نمیکنه برو تو امکانات اختیاری قسمت کد های جاوا رو فعال کن البته پولیه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۹
همش بد شانسی

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۳۰
دیگه تقصیر من نیست برو داخل بلاگفا یا کانی وب بذارش میبینی کار میکنه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۳

دستت درد نکنه اشکالی نداره

هزار بار ممنون همین به کارم میاد

اگه اجازه بدید حالا من که خیلی سفارش ندارم اگه اجازه بدید بلد شدم خودم هم برای کسانی که خواستن درست کنم

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۳۴
بله
من خودمم از کسی یاد گرفتم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۴
با اجازه فقط کد نداشتم فقط یک عکس می خواد

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۴۱
متوجه نمیشم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۱

یک سوال الگو قالب هایی که میسازی چیه ازیک قالب تغیر می دی

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۱۶:۴۶
نه میسازم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۱
هیچی

ye aks bezar bebinam bad polo mirizam

code ham befrest be

erfanstar65@gmail.com

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۲۲:۱۴
آخه عکس میخواد؟؟؟
همون قالبی که خواستیه دیگه عکسش بود

ferestadam
barat
lotfan sarie code ro bede behem

vaghean ham mamnon

rasti baner ro nadidama ???

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۲۳:۳۸
الآن بنرو میذارم
ممنون
کد هم به ایمیلت ازارسال شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی