بنر درخواستی عرفان

بنر درخواستی عرفان

اینم بنر شما 

کاملا متفاوت و کلاسیک:

۱ ۱ ۲۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲۳)

داداش میشه کادر ها رو بزرگ تر کنی و رنگ هاشو تغییر بدی

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۳۷
نمی فهمم ولی احمل زیاد نه نمیشه

؟کدی رو که دادی رو چیکار کنم

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۳۸
بذار تو قسمت کد قالبت دیگه کد قبلی رو حذف کن اینو بذار جاش

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۹
این بنرم با فتوشاپ ساخته

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۳۸
بله

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۵

من اولین باره دارم اینطوری بنر می سازم می تونی بگی چطوره اشکال داره بگو

http://www.xum.ir/images/2014/06/12/بنر-هشتم.gif

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۳۹
 خوبه مشکلی نداره فقط یکم کلاسیک ترش کن

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۷
یک سوال داشتم چطوری تو فتوشاپ نوشته ای که می نویسم کجش کنم مثل خودت

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۱
وقتی نوشتن نوشته تموم شد کنترل و حرف t رو بگیر بعد هم میتونی کج و مهوجش کنی هم بزرگ و کوچیک این راه مختص نوشته هم نیست میتونی با هم شکلی این کارو انجام بدی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۸
خیلی قشنگه

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۱
خیلی ممنون

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۰
این که تو وبه اولین مطلب کسی سفارش داده

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۲
نمی فهمم چی نوشتی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۳
برو تو وب من مطلب جدید رو نگاه کن اون چطوره

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۸
حوب بود یکم بکگراندت زنندس
ملایم تر بذار

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۹
یعنی چی

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۵۳
ینی نمیگم :)

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۵
رنگش روشن تر باشه

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۵۸
آره یکم تحرکو ببر بالا

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۹
این دیگه خوبه نه  بیا نگاه کن جای اون

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۲:۵۰
باز بهتره شد

لینک ها رو باز کنم

وقتی باز میکنم میزارم میگه کد قالب شما محتوای <BLOGFA> نیست

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۲:۵۱
مطمئنم بلاگفا ست من امتحانش کردم
اصلا تومنو بکن نویسنده تو وبلاگت امکان دست رسی به قالب رو بهم بده تا برات درستش کنم

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۶
بله

هدرش رو اگه میشه اسلایدر کن

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۶:۰۷
میبشه
دیگه ببخشید
برا شم خیلی زحمت کشیدم خودت اگه میتونی درستش کن
من نمیتونم

پس گو اون امکاناتی نظیر دیکشنری ، آب و هوا ، آمارگیر ، بنر شما
داادش اینا پس کو ؟

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۷:۱۲
شما کی گفتی اینرو بذارم؟
هر چی میخوای بذار تو کد خای جاوا

چجوری اون تگ ها رو بزارم ؟؟>

تگ بنر ما رو لا اقل بزار

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۷:۱۳
از امکانات یه کپی بگیر اسمشو عوض کن اون جایی که نوشته<-bloghtml...->
حذف کن عوضش کد خودتو بذار
در ضمن لینک طراح رو بذارید سرجاش وگرنه قالبتون خراب میشه
این اخطار اوله

از همه امکانات یا اون امکانات مورد نظر ؟

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۷:۳۷
نه منظورم اینه که از قسمت امکانات کپی بگیر زیرش پیست کن

داداش کد بنر رو ندادیا ؟؟؟؟

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۹:۳۵
مگه من باید بدم تو فکر کردی من کیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چجوری هدر رو اسلایدر کنم

اصن لینک هدر کو ؟؟
 jpg میزنم نمیاره >؟>>؟

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۹:۳۵
بگرد پیدا کن
در ضمن خود قالب هدرش اسلایده

داداش نظرات وب برا من نیست ؟؟ چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۹:۳۶
مشکلی نداره دوباره امتحان کن

پس کو کد بنر ؟؟؟

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۳، ۱۲:۲۹
بابا میگم من نمیدم خودت باید درست کنی
من که کد ساز نیستم
تو گوگل بنویس ساهت کد بنر برات میاد

محمّد جواد

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۰
برای خانه ی سوالات هفتم هم یک بنر از بنر ها ی بالا بساز 

پاسخ:

۱ تیر ۹۳، ۱۳:۵۳
میشه3تومن
کوم بنر بالا؟

با سلام.
من یک بنر متحرک حرفه ای برای وبم می خواستم .
موضوع وبم درمورد کلاس هشتمی ها هستش.
آدرس وبم هستش:http://www.8tomiha93.blogfa.com
من می خواهم بنر وبم مانند بنر وبلاگ سکوی هفتم امیر حسین پیری باشد به آدرس زیر
http://sakooyehaftom.blogfa.com 
اگر بنرم درست شد یک نظر به وبلاگم بده تا پولو واریز کنم

آدرس وبم:http://www.8tomiha93.blogfa.com


من را از روند ساخت بنر وبلاگم آگاه سازید/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی