قالب سهند

قالب سهند

سهند جان اینم قالبت

برای مششاهده در اندازه بزرگ ری آن کلیک کنید

۱ ۰ ۱۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۴)

سهند امیری

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴
دستت واقعا درد نکنه عالیه امیدوارم میهن بلاگ اشکالی در نیاره...واقعا دمت گرم هیشکی مثل تو نمیتونه طراحی کنه!!!!!!!!!!خوشحالم با تو همکاری کردم...مطمءنم قالب سایت دیگم هم که اسمش دانلود روز را به تو بسپارم..ولی تو اون بخاطر این کار عالیت بهت پولش هم میدم و پاپ وبتو هم تو اون وب میذارم....بازم دستت درد نکنه...کد را به وبم(اپلود کن تو یه فایل)

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۱
امیدوارم چرخش برات بچرخه :)

دیزاین فا را به همه معرفی میکنم در شبکه های اجتماعی و وبهام....موفق باشی

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۱
ممنون

اـᓄـیــر گرگیــنـہ

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۴
داادش حالا که میسازی اگه زحمتی نیست یه بالا برم برام بساز//////بازم ببخش

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۴، ۱۴:۴۳
چشم شد 7 تومن

ببخش حالا که قالب ساختی برام یه دونه بالابر اختصاصی(سکوی علم)بساز ممنون میشم....قالب دانلود روز تا شنبه منتظرم

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۴، ۰۰:۱۳
باشه

داداش شارژه اومد؟قالب درس شد؟یالابر و سه گوش چطور؟ 1000 مونده میدم

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۴، ۱۸:۳۹
همش درس شد

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴
سلام خوبی ؟ میشناسی که یه سوال داشتم بخوای میتونیم با هم همکاری داشته باشیم ؟ هم کار ها سریعتر انجام میشه و هم سفارش ها  بیشتر لوگو وهدر حرفه ای بلدم بنر و قالب هم دستو پا شکسته هدر توسایت خودم با لوگو خودم ساختم میتونی ببینی . خب نظرت رو یا به این شماره برا خودمه پیام بدی میخونم یا به ایمیلم بفرست ممنون... 09212706792
amirrayatpishe@gmail.com

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۴، ۱۶:۴۵
باشه من موافقم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷
راستی توی وب هم نظر بدی میخونم

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۴، ۱۶:۴۵
چشم

سهند امیری

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸
چرا؟؟اگه تو بِدی!!!!من یه روز کلن انلاین بودم دیروز 10 ساعت و امروز هم از ساعت 10 انلاین بودم فقط بخاطر کولر از ساعت 2 تا 6 خاموش کردم!!

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۴، ۱۸:۵۹
آمادن خوب شب بهت مبدم بعد از اذان اون وقتا

خب چی هس؟؟؟ صبح برات میسازم

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۰۰:۱۰
باریکلا سرعت
بالا بر اختصاصی وب درسی(www.webdarsi.ir)
یجوری از لوگوشم استفاده کن کار خودمه

ادرس سایت اشتباه هستا ؟ بالا نمیاره سایت

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۱۸:۰۶
webdarsi.ir

سهند امیری

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۰
سلام داداش علی من چندتا درخواست دیگه داشتم.یه بنر خوب برای دوستم.با عنوان دانلودز گیمز(مرکز دانلود بازی)
downloadsgames.mihanblog.com
و برای تمام موضوعات وبم مثل وب دانش عکس درست کنی ولی اختصاصی من باشه و متحرک هم بود خوب میشد.مثل این...نه کپی منظورم اینه اینطوری موضوع را میخوام
http://rozup.ir/download/248990/Untitled-2.png
حالا اینا هم فک کنم زیر 5 تومن نباشن و هرچی قیمت اینا + 1000 تومن

لطفا اون نظر قبله را پاک کن

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۱۱:۳۲
داش علی من موضوعات رو براش میسازم تو هم بنر رو زحمتش بکش کاری داشتی حتما بیا وبم

سهند امیری

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۹
داداش موضوعاتو به همکارت گفتم گفت من درس میکنم و بنر را تو درس میکنی و عمودی درس بکن...شب بعد افطار 9 به بعد انلاینم بیا

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۱۸:۰۷
رو چشم
امیر من بنر رو میسازمش
اومدی این نظرو تایید کن

من بنر سازیم خیلی خوب نیس باش یه کاریش میکنم http://up-is.ir/up94/p1/143482005618811.gif

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۲۳:۱۳
عالیه
پس بنر رو ولش کن خودم میسازم

این تازه ساختم چطوره میخوام یه وبلاگ بزنم؟http://up-is.ir/up94/p1/143482603508161.gif

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۲۳:۴۹
قشنگه ولی خب باید تم قالبتم مشکی باشه و سخته
وبلاگ بزن ولی اینکه بگیره سخته خودت که میدونی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی