قالب و لوگوی جدید وب

قالب و لوگوی جدید وب

قالب وب ععوض شد.
+
یه لوگوی جدید هم پیاده سازی شد.
ف
۰ ۰ ۱۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۳)

سهند امیری

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۲
داداش این قالب هم خوبه ولی قالب قبلی عالی تر بود راستی دوستام بهت نظر دادن که قالب میخوان؟؟؟مثلا امیررضا؟؟؟ضمنا نگفتی شارژ همراه میخوای یا ایران

پاسخ:

۲۰ خرداد ۹۴، ۱۴:۴۴
ایران

اـᓄـیــر گرگیــنـہ

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴
سلام داداش میشه این 5 هزار تومانی که گفتی برات بریزم مثل جلوه گر اتصال به درگاه بزاری تا بریزم
http://8gam.mihanblog.com/extrapage/5
اینطوری میگم

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۴، ۲۲:۲۷
اون زمان میبره
روش کار میکنم ایشالا بعدا
الان شما 5تومن کارت به کارت کن با موبایلم میشه کاری نداره

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۵
سلام AMIR3650 ما برای این چیزا خودمون رو خراب نمیکنیم حواسم به همه چیز هست

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۴، ۱۸:۵۸
ممنون
نویسنده شدی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۵
راستی به این وب نظر بده من خیلی تو این یکی نمیام

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۴، ۱۸:۵۹
چشم کار داشتم میام اونجا

متشکر میگم سفارشی چیزی نیست؟؟

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۴، ۲۳:۵۰
چرا زیادم هست

من موضوعات ساختم اینم یکی نمونش خوبه ؟؟ http://up-is.ir/up94/p1/143480877049321.gif

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۱۸:۵۵
عالیه فقط اون نخ بقلشو بردار و کوچیک ترش کن

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۱۹:۱۹
ممنون

بنر رو ساختی؟

پاسخ:

۳۰ خرداد ۹۴، ۲۱:۴۱
من فتوشاپم خراب شد.
اگه میتونی درستش کن اگه نه که فردا بسازمش

راستی علی
قالب درخواستی کیوان عطایی یار

design-fa.blog.ir
رو هنوز داری ؟؟

سلام میگم هنوز قالب هشتم داری مث کیوان ؟یادته ازت خریدم ولی گمش کردم

پاسخ:

۳۱ خرداد ۹۴، ۱۴:۳۹

یادم که نیس ولی اگ می خوای بهت بدم.

راستی من نتم خرابه تا درس شه شاید خیلی زمان ببره الانم با موبایلم.خلاصه کارارو خودت را بنداز

اومدی نظررو تایید نکن


اگه بدی عالیه یه کارایی براش دارم

پاسخ:

۱ تیر ۹۴، ۰۲:۲۲
کجا بت بدم
کسی نبینه :)

ایمیلم یا اگه جا میشه تو سایتم بفرس حذف میکنم 
Amirrayatpishe@gmail.com

پاسخ:

۱ تیر ۹۴، ۱۵:۰۹
لینکشو میزارم تو وبت

کی میزاری؟

پاسخ:

۱ تیر ۹۴، ۱۵:۵۲
راسیتش دقیق نمیدونم کدوم فایلمه باید تست شه و چون بلاگفا خرابه فعلا نمیتونم تستش کنم.
بهتم بدمش برات کاربرد نداره فک کنم چون بلاگفا خرابه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی