خدمات و تعرفه ها

خدمات و تعرفه ها



قالب ها:

  • قالب دو ستونه ساده: 3000تومان
  • قالب دوستونه حرفه ای: 4500تومان(اختصاصی)
  • قالب دوستونه فوق حرفه ای: (7000) 6000تومان(اختصاصی)**
  • قالب سه ستونه ساده: 4000تومان
  • قالب سه ستونه حرفه ای: 4500تومان(اختصاصی)
  • ریپ قالب:5000تومان(به دلیل حرام بودن این کار دیگر انجام نمی کردد)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


بنر ها:

  • بنر468*60 ساده: 1500تومان
  • بنر468*60 حرفه ای: 2500تومان
  • بنر120*240 ساده: 2000تومان
  • بنر120*240 حرفه ای: 3000تومان
  • بنر 60*468 بی تحرک: 1000تومان
  • بنر120*240 بی تحرک: 1000تومان
  • سایر سازها:متناسب با اندازه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


لوگو:

  • لوگو ساده: 3000تومان
  • لوگو پیشرفته: 6000تومان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ساخت عکس:

  • پوستربا اندازه دلخواه: 4000تومان
  • والپیر با اندازه دلخواه: 5000تومان
  • پی ان چی:20عدد:2000تومان(در حال حاضر انجام نمی شود)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کد های اختصاصی
  • کد موس تاختصاصی وب: 500تومان
  • کد بالابر اختصاصی وب: 500تومان
  • اسلایدر با سه تصویر: (4000) 3500تومان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فروش دامنه
  • ساخت سایت با دامه تی کی: 1000تومان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فول پک
  • فول پک1: (18000) 13000تومان(قالب 3ستونه+لوگو+بنر+اسلایدر)
  • فول پک2: (20000) 14000(قالب حرفه ای+لوگو+بنر+اسلایدر+کد موس و بالابر)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توجه:اگر برای پرداخت هزینه ها از شارژاستفاده کنید مبلغ 1000تومان به مبالغ اضافه میشود.

(برای پرداخت به صورت شارژ ابتدا با مدیر هماهنگ کنید.)


*برای سفارش با ما تماس بگیرید*

حالا سفارش دهید


________________________________________________________________

سیستم های مورد پشتیبانی:

درجه1: بلاگفا      رزبلاگ     کانی وب     بیان

درجه2: میهن بلاگ

۲ ۲ ۸۷ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۸۷)

داش ایول خیلی مفتن قیمت هات

پاسخ:

۱۷ بهمن ۹۲، ۱۶:۴۱
خیلی ممنون

سلام .

میشه برای من یک قالب با رنگ قرمز مثل قالب خودتون برام درست کنین ؟ (قالب اختصاصی)

hafttoom.blogfa.com

پاسخ:

۱۸ بهمن ۹۲، ۱۱:۱۹
بله میشه ولی نه مثل مال خودم آخه این قالب مختص بیان هست.ولی یه قالب براتون میسازم که هم قرمز باشه هم اختصاصی


ممنون.

اگه شماره کارت بدین من سه هزار تومن رو بعد از دریافت کد براتون می ریزیم .

شماره کارت رو تو بخش نظرات وبم به صورت شخصی بدین.

ممنون

پاسخ:

۱۸ بهمن ۹۲، ۱۷:۴۲
چشم دادا بهت میدم

اگه همین رو واسم قرمز کنی که مهشر می شه .

پاسخ:

۱۸ بهمن ۹۲، ۱۸:۴۴
چشم

کی پول رو واست بفرستم ؟؟؟؟؟
حتما تو وبم جواب بده.

پاسخ:

۱۸ بهمن ۹۲، ۱۸:۴۴
الآن

نه لشکالی نداره ولی سعی کن مثل اون باشه تو هدر رو یه چیز معمولی بذار من خودم یه چیزی می سازم .


اگه امشب نشد حتما فردا تا ظهر می ریزم .

پاسخ:

۱۸ بهمن ۹۲، ۱۹:۰۹
سعی کن امشب باشه تا کارت زود تر تموم بشه

سلام
میتونین برام یه قالب بسازین اگه میشه مثلا تو پیشن نمایش چند تا شکلک یا ترول با شه چون وب من طنزه
لطفا بیایاد به وبم وشماره حساب بدید

پاسخ:

۲۰ بهمن ۹۲، ۱۶:۰۷
پیشن چیه؟
شماره حساب:6104337054983760
به نام محمد لک علی آبادی

حسان این سایت هم برای خودته یعنی تو اخرشی از الان که هشتم را درست کردی یعنی تو اره

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۲، ۱۳:۴۱
حسان کیه؟

سلام
منظورم تصویر بالای صفحس
فقط هم اختصاصی یا شه وامکانات مثل وبلاگ هفتم باشه
پول هم واریز شد 5000هزارتومن

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۲، ۱۷:۳۶
باشه میسازم
شارژتم اومد

وحید فیروزی

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۳
سلام میشه برای من یه قالب اختصاصی که قرمز رنگ باشه مثل خودتون درست کنید

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۲، ۱۷:۵۶
برای وبلاگ خودت که نه چون میهن بلاگه ولی اگه با سرویس بیان خواستی آره میسازم

وحید فیروزی

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۱
سلام من می خوام بگم 5000 شارژ می فرستم اما باید برای میهن بلاگ باشه عین قالب هفتم

پاسخ:

۲۲ بهمن ۹۲، ۱۲:۴۷
نشد داداش با میهن بلاگ نمیشه

سلام من علیرضام کی قالب رو بهم تحویل میدین

پاسخ:

۲۲ بهمن ۹۲، ۱۲:۴۴
دارم شروع میکنم بزودی...

سلام من علیرضام کی قالب رو بهم تحویل میدین

پاسخ:

۲۲ بهمن ۹۲، ۱۲:۴۴
دارم شروع میکنم بزودی...

حسان تویی ببخشید دیگه تویی حسان لک علی ابادی

پاسخ:

۲۲ بهمن ۹۲، ۱۲:۴۳
حسان کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام من قالب کلاس هفتمو مشکی شو می خوام شماره کارت بده برات3تومن بریزم
توروخدا قبول کن خیلی لازم دارمش

پاسخ:

۲۳ بهمن ۹۲، ۰۰:۱۶
باشه شماره کارتم تو وبه

یه قالب اختصاصی برای وبلاگ هفتم درست کن مشکیشو برای بلاگفا اصلاً سه تومن هیچی
یه شارژ 5هزارتومنی برات میفرستم باشه!!!

پاسخ:

۲۳ بهمن ۹۲، ۰۰:۱۶
باشه
وقتی فرستادی شروع میکنم

یک دویی برات فرستادم دیشب امروز هم یکی دیگه برات می فرستم بی حساب شیم

پاسخ:

۲۴ بهمن ۹۲، ۱۲:۰۳
ok

ببین اگه تو حسان نیستی پس این چیه این عکس را نگاه کن اینم کدشه فامیلیش علی ابادی دیگه یعنی تو حسانی
http://www.uplooder.net/img/image/79/79af1cdc3305b0f68e8074deabf93bde/__.PNG

پاسخ:

۲۸ بهمن ۹۲، ۲۰:۰۴
داداش محمد لک علی آبادی چه ربطی به حسان علی آبادی دارههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟

علی طهماسبی

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۱۷
سلام برای این که قالب وبلاگ زیر را برام درست کنید جوری که خودم بتونم هیدر ، فوتر و ...  خودم تغییر بدم  شارژ چند تومانی می خواین
http://schoolchahi.blogfa.com/

پاسخ:

۹ اسفند ۹۲، ۱۳:۲۹
داداش وقتی هدر و فوتر اینارو عوض کنی برا چی میخوای من درست کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن این قالبی که گفتی رو نمی تونم ولی شبیهشو میتونم بسازم
 4000 تومان بفرست به حسابم تا برات کارو شروع کنم

علی طهماسبی

۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۵
سلام من همون قالبی رو که گفته بودم از روی سورسش ساختم و هنوز هم مایل به همکاری با شما هستم مهارتم رو هم که دیدید من تونستم همون قالب بسازم و به میهن بلاگ تبدل کنم برای نمونه به وبلاگ خودم سربزنید منتظر نظر ما در وبلاگ خودم هستم

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۲، ۱۷:۳۵
کارت خوبه ولی باکس های کنارت به هم چسبیده و در وبلاگ نمیشه نظر داد

علی طهماسبی

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۵
ممنون که گفتید مشکلات قبلی رو درست کردم ولی  حالا یک مشکل دارم که این وبلاگ فقط تو کروم باز میشه و وقتی تو مروگر دیگه(هر مروگر مزیلا ie و...)بازش میکنی قالب بهم میریزه اصلا انگار فایل css نداره یا فایرفکس اونو نمی تونه بخونه ممنون میشم اگر به وبلاگ بیایین و نظر بدید (بخش نظرات را درست کردم) 

پاسخ:

۱۹ اسفند ۹۲، ۱۸:۲۱
فکرکنم cssنداشته باشه

میلادالموری

۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۲۶
سلام می شود یک قالب بسیار زیبا برای وبلاگم درست کنید ممنون می شم .
راستی برای پول هم مشکلی نیست.
فقط خیلی قشنگ باشه لطفا چون برام مهم.

پاسخ:

۲۲ اسفند ۹۲، ۱۴:۵۲
4تومن میشه

میلادالموری

۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۶
اشکال ندار فقط خیلی قشنگ باشه

پاسخ:

۲۳ اسفند ۹۲، ۰۹:۱۱
باشه سعی میکنم

میلادالموری

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۳
تا کی آماده می شود؟

پاسخ:

۲۳ اسفند ۹۲، ۱۱:۰۰
نهایتا سه شنبه

میلادالموری

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۱
کی باید پول رو به حسابتوم بریزم؟ لطفا قالب خیلی قشنگ دروست کنید.

پاسخ:

۲۳ اسفند ۹۲، ۱۱:۱۴
چشم داداش سعی میکنم خوشگل بشه
وقتی عکس قالب رو دیدی باید پول رو بدی

سلام من یک قالب می خواستم برای وبلاگم تقریبا مثل قالب وبلاگ هفتم خودت باشه کی باید پول رو واریز کنم؟به چه شماره حسابی

پاسخ:

۲ فروردين ۹۳، ۱۶:۴۸
شماره کارتام توی پست ثابت هست
قیمت:4000تومان
هر وقت خاستیش بگو تا بهت زدمش چون آمادس

ابوالفضل ناصری

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۸
                             والپیر با اندازه دلخواه:4000تومان
قالب سه ستونه حرفه ای:3000تومان(اختصاصی)

این ها برام چه قد میشه لطفا به وبلاگم بفرست


پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۳، ۱۲:۵۸
مشه7تومن دیگه

سلام.یه قالب سه ستونه برای وبلاگ پایه هشتم به همراه لوگو حرفه ای و بنر متحرک میخواستم.
چقدر برام در میاد؟(البته این همه خرید میکنم تخفیفم بده)

راستی اگه نپسندم چی میشه؟؟؟

پاسخ:

۱۶ فروردين ۹۳، ۱۴:۰۸
خب میشه12تومان
اگه نپسندی ویرایشش میکنم تا بپسندی البته تو هم باید دقیق اطلا عات بدی

پس قالب من چی شد؟

پاسخ:

۲۲ فروردين ۹۳، ۱۷:۵۶
میزنم برات


سلا باعرض معذزت مشخصات قالبی که میخوام برام درست کنی(عکساش) لینک زیره:
http://www.uplooder.net/finished.php?upload_id=0df3b50acd024a902a47362786b5dcf7
راستی یک لوگو هم برام درست کن.
لطفا سریع تر انجام بدی ممنون میشم.

پاسخ:

۲۶ فروردين ۹۳، ۲۰:۵۵
باشه ولی آدرس وبت چیه؟
دوم:این عکسه لینکش خرابه از اول بفرست

سلام برو به وبلاگ زیر ومشخصات رو دانلودکن:
hashtom8.blogfa.com
البته برای اینکه بری ادامه مطلب رمز میخواد رمزش:
123456
قالبی که عسشو کذاشتم برای اینکه شبیهش درست کنی دو ستونس سه ستونش بکن.
پس سفارشات من ایناشد:
قالب سه ستونه حرفه ای:3000تومان(اختصاصی)
لوگو پیشرفته:6000تومان
بنر120*240 حرفه ای:3000تومان


پاسخ:

۲۸ فروردين ۹۳، ۱۴:۱۲
باشه برات درست میکنم
میشه12تومن

سلام داداشhttp://avval-motevasete.blogfa.com این وبلاگ رو میبینی امکنات این رو میخوام فقط برای هشتم میخوامش همه ی چیزهایی که هفتم هستن بکنشون هشتم چه قدر میشه؟خودم قبیلن مشتریت بودم 3 تا بنر بردم 2 تا قالب هدر پس تخفیف بده.

پاسخ:

۲۸ فروردين ۹۳، ۱۳:۵۹
اون قالب غیر قابل فروشه

خوب یکی دیگه درست کن ولی امکانات این رو داشته باشه چقدر میشه

پاسخ:

۲۹ فروردين ۹۳، ۱۲:۵۷
قالب قبلیه هفتمو بهت میدم با امکانات خوبه؟
5000تومن میشه

میشه باشارژهم 12 تومن بدم؟

پاسخ:

۲۹ فروردين ۹۳، ۱۲:۵۷
نه شارزِ نیست
12تومن شارژ برا چیمه؟

من فقط میتونم باشارژ بدم.
چیکار کنم؟

پاسخ:

۲۹ فروردين ۹۳، ۱۷:۳۵
پول اون شارژو بریز تو حسابه یکی که میشناسی بعد بریز تو کارت من

سلام اره خوبه ولی یکار کن این امکنات رو داره
بنرما<نسخه ی موبایلی<بنردوستان< اسلایدر داشته باشه

پاسخ:

۲۹ فروردين ۹۳، ۱۷:۳۵
باشه
پس حله کارو شروع مینمایم

پس بساز عکسشو ببینم اگه خوشم اومد پولو واریز میکنم.

پاسخ:

۲۹ فروردين ۹۳، ۲۱:۱۷
باشه پس اوکیه
12تومن

فقط دوتا سوال:
پولو باید بعد دیدن کار واریز کنم؟
کی اماده میشه؟

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۳، ۰۰:۲۶
کی آماده میشه معلوم نیس چون کار زیاده
برا سوال اولم بله

خوبه فقط یه عکسای هستن میخوام بزاری اینم ادرشون برو دانلود کن بگو کی پولو بریزم فقط 3 ستونه باشه.بروتو این وبلاگ hstom1393.blogfa.comفقط چه قدر پول بریزم
مشتریت هستم تخفیف بده

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۳، ۰۰:۲۸
5000تومن

این عکس هدرhttp://www.upload7.ir/imgs/2014-04/44839700135046567419.png
این عکس هااسلایدرhttp://www.upload7.ir/imgs/2014-04/48046687065698050577.png
http://www.upload7.ir/imgs/2014-04/77977422843725165618.png
http://www.upload7.ir/imgs/2014-04/84826865229918112759.jpg

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۳، ۰۰:۲۹
اینا مال کسه دیگس ولی باشه

سلام
ببخشید بازم مزاحم شدم این قالبی که گفتم درست کنی میخوام تک باشه.لطفا نه ماله کسی درست کن ونه بفروش.
ممنون.

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۳، ۱۸:۲۵
ok
ولی 1000تومن میره روش
پس شد13تومن

سلام ببخشید دوباره مزاحم شدم تاکید 3 ستونه باشه کی شارژ بفرستم

پاسخ:

۳۰ فروردين ۹۳، ۱۸:۲۶
بعد از اتمام کار

پی ان چی یعنی چی؟


پاسخ:

۱ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۱۹
عکسه

 سلام پس کی اماده میشن؟

پاسخ:

۱ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۲۰
آخر هفته

پس کی اماده میشه وضعیت که هنوز0درصده!!!!!

پاسخ:

۱ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۲۰
تو روز های تعطیل تمومه

سلام داداش میگم اگه عس مشکل داردند درستشون چنتا دیگه م درس کن باهات حسااب میکنم

پاسخ:

۲ ارديبهشت ۹۳، ۱۵:۲۱
نه مشکلی ندارن

سلام دادش یه بنر هم درست کن

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۱۰
باشه
3000تومان

سلام باعرض معذرت
عکس های اسلایدرم تغییر کرد برو توی وبلاگم دانلود کن

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۱۰
باشه
بازم لینکش خرابه

لطفا یک ارم اختصاصی برای دانلود
ویک ارم اختصاصی برای ادامه مطلب مثل8om.blogfa.com

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۳، ۰۰:۱۰
باشه
2000تومان

سلام لینک درست شد میتونی دانلود کنی

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۳، ۱۹:۱۷
باشه

سلام داداش یه چند تا عکس برای اسلایدرم درست کن پولشو میدم

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۳، ۲۳:۰۳
باشه
3000تومان

داداش 3 نا عکس میشه 3 هزار تومن @@@

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۱:۰۷
yes

سلام
پی ان چی هات نمونه نداره که ببینم؟

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۱:۰۷
معمولا برای بازیکنان فوتبال و بازیگران و... استفاده میشه
تو برای چه کاری می خوای؟

تو که زدی 20 تا 2000هزارتومن نه پس نمیخوام

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۳۲
پی ان جی با عکس اسلابدر فرق داره داداش
باشه پس حذف شد

فقط میخواستم ببینم چه جوریه
پس قالب من چی شد یه هفتس قراره درست کنی!

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۵۰
اون قالبی که خواستی هر چه قدر گشتم مال بلاگفا نبود خودت کدشو نداری؟
تا برات درستش کنم

نمیشه یه کاری بکنی ماله بلاگفا بشه؟
اگه نشد یه جوره دیگه بکن

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۵:۵۴
نه نمیشه
باید قالب خودش درست باشه
قالب قبلیه هفتم رو میخوای؟همون که قرمز بود

اگه نشد مثل قالبه حال حاضر  avval-motevasete.blogfa.com باشه

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۶:۲۴
اون فروشی نیست

سلام
مثل اینکه بهتون گفته بودم مثل قالب من برای کسی درست نکنید
خیلی ممنون

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۱۳
اولا من هنوز نفهمیدم باید برا شما چه کار کنم چه قالبی میخوای؟؟؟
دوما مگه برات قالب ساختم که به کسی بفروشمش؟

خیلی معذرت میخوام ولی فکرکنم این عکسارو خودم درست کرده بودم وگفته بودم برای کسی درست نکن
بعدشم من که گفتم اگه نمیشه یه جور دیگه بکن.

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۱
باشه یه قالب برات میسازم
بعدشم اون عکسارو عوض کردی و من نبودم که انتخابشون کردم
خود آقای علی رضا به منگفت بذارم

کیوان عطایی یار

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۴
سلام چهار تمونو ریختم بده دیگه.... کدو

پاسخ:

۴ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۵
باشه

من که عکس هدرم رو عوض نکردم  بعدشم بهت گفنم برای کسی درست نکن میخواستم تک باشه
بعدشم اقا علیرضا از ادرس هایی که من به شما دادم عکس ها رو پیدا کرده
بعدشم تو گفتی1000تومن میگیرم برای کسی درست نمیکنم

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۲:۱۴
بابا وقتی علی رضا این عکس هارو به من داد من نرفتم نگاهشون کنم
من فقط تو کد قالب گذاشتمش
دیگه به من چه؟؟؟برو یقه ی علی رضا رو بگیر

به علیرضا چه؟
تقصیر شماست چون من گفته بودم مال کسی درست نکن
بعدشم وقتی علیرضا ادرس عکس هارو به شما داده بود شما میدونستید این عکس ها مال منه به این دلیل:

علیرضا:

این عکس هدرhttp://www.upload7.ir/imgs/2014-04/44839700135046567419.png
این عکس هااسلایدرhttp://www.upload7.ir/imgs/2014-04/48046687065698050577.png
http://www.upload7.ir/imgs/2014-04/77977422843725165618.png
http://www.upload7.ir/imgs/2014-04/84826865229918112759.jpg

وقتی که این ادرسا رو به شما داد این جواب رو دادید:

پاسخ:
اینا مال کسه دیگس ولی باشه

اینم مدرکش یه نیگاه به نظرات قبلیت بنداز
اگر هم کارش رو کنسل نکنی راضیتون نمیکنم چون برای عکسا زحمت کشیده بودم.

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۵۵
باشه بابا
یه هدر برات درست میکنم

حالا نمیشه مثل قالب haftom.tk سه ستونش رو برام بسازی؟
پس زمینش یه رنگ دیگه بکنی؟

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۳:۵۷
داری از موانعت عقب میکشی ها خخخخخ
نه نمیشه چون اون دوستونس
ولی میتونم برات یه سه ستونه تمیز بسازم

حالا دیگه اشکال نداره براش ساختی ولی هدر رو میخوام مثل خودم باشه
اره یه سه ستونه تمیز درست کن

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۵۳
باشه
هدرش مثه مال خودم میسازم

راستی کی اماده میشه؟
قرارمون امروز بود

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۵۴
قرارمون وقتی امروز بود که همه چی درست الآن همه چی ریخت به هم ولی شاید درستش کردم

همون هدر خودم باشه ولی اگه میتونی متحرکش کن
میشه؟

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۰۵
بابا من هدرتو ساختم دیگه اه
نمیشه عوضش کرد

خب باشه
میشه الان ببینمش؟

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۱۷
آره
آدرسش:http://setfa.net/images/kqfg0y7v63c1ea53z6mf.png

خوبه ولی:
برای ادرس وبلاگ کادر بذار
ادرس وبلاگم هشتم8ولی من اینحوری مینویسمش:هشـــــــــ8ــــــــــــتم لطفا اصلاح کن
اون شش ضلعی هم صافش کن کجه!!!!!

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۳۴
هشت ضلعی به خاطر کج بودنش قشنگه
یه حالت خاص دارهok?
کادرو میذارم
ولی متحرک نمیشه کرد

اگر هم میشه متحرکش کن لطفا
صورت حساب رو دونه دونه برام بگو

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۳۳
قالب:4000تومان
بنر:3000تومان
لوگو:6000تومان
در کل:13000تومان
تو وبم اشتباه زدم
از متحرک سازی هم معضورم

الان که درستش کردی ادرسو بده

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۳، ۲۰:۳۷
http://setfa.net/images/0z9p5acm375z4ngmtyil.png

گفتم که هشتمش اصلاح کن =هشــــــ8ــــــــــم

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۲۳
خودت هدر ساختی

سلام.
خودم تونستم هدر متحرک بسازم اینم ادرسش فقط دوباره به کسی نده:

http://www.xum.ir/MjXQ

ممنون از زحماتت
راستی هر چه زود تر تمومش کن.

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۷:۲۱
باشه
امروز بهت میدم

لطفا اگه میشه توی بلاگفا یه قالب الکی بساز و این قالب رو بذار روش ببینم چه جور میشه
اگه اینکارو بکنی ممنونت میشم

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۳، ۱۸:۰۹
نه نمیشه
فقط عکسش

علیرضا شبان

۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۳
سلام.پس من منتظر درست کردن چیزهایی که گفتم هستم راستی باید برای mihanblog باشه.تخفیف رو هم به ما بدی.لطفا بیا جوابشو توی وبم نظر بگذار ممنون

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۱۹:۰۲
تو وبت نمیام
باشه برای میهن میسازم

علیرضا شبان

۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۴
سلام.پس منتظرم دیگه.همش باشه با بهترین امکانات مثلا توی قالب جای تبلیغات و نسخه موبایل و دیگر چیز ها باشد

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۲۱:۰۰
باشه

علیرضا شبان

۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۷:۲۰
سلام.کار من چی شد آماده نشده؟آماده شد توی وبم خبرم کن

پاسخ:

۸ تیر ۹۳، ۱۲:۴۳
نه هنوز
به زودی تمومه

سهند امیری

۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۸
سلام.من میخواستم برا وبم یه قالب علمی با هدر و امکانات عالی درست کنید ممنون میشم!و همونطور که صحبت کردیم من پاپ اپ شما را به مدت 6 ماه قرار میدم اگه خواستید بنر و عکسهای موضوعات خوبی مثل سایت دانش درست کنید پاپ اپ شما را در وب یه سال قرار بدم.راستی خیلی با معرفتی داداش قیمت هات هم خیلی خیلی عالیه!!!با ور نکردنیه...امیدوارم قالب خوبی باشه..ممنون...اگه انلاینی بیا پشتیبانی..امیدوارم موفق باشی

پاسخ:

۱۸ خرداد ۹۴، ۱۴:۳۶
ممنون

سهند امیری

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۷
سلام من درخواست دامنه tk داشتم ولی پولشو به عنوان شارژ میدم داداش؟قبول یا نه؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۴، ۱۳:۳۷
سهند جان .tk مشکل داره به هیچ وجه سراغش نرو

با سلام و خسته نباشید ببخشید میتونید یه قالب حرفه ی ببرای رز بلاگ درست کنید ؟ اختصاصی باشه؟

پاسخ:

۱۹ خرداد ۹۴، ۲۲:۵۹
کارم ساخت قالب اختصاصیه
تومن 4000 میگیرم

حنانه ناهیدی

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۵
سلام یک بنر 120*240برام بسازید ا سال پاپ آپتون و بنرتون رو تو وبم میزارم خیلی باحال و جذب کننده باشه
از این عنوان ها هم میتونین براش استفاده کنین
بهترین بازی ها کم حجم اندروید و کامپیتر
بهترین ها را از ما بخواهید
شاید برترین نباشیم ولی بهترینم
برای بازی کردن هیچوقت دیر نیست
گیمز خور همیشه تازه است

پاسخ:

۵ تیر ۹۴، ۱۶:۳۷
فعلا به دلایلی کار نمی کنیم

سلام.میشه برای وب من یه قالب سه ستونه ی حرفه ای و اختصاصی درست کنید؟
به جای پول 1 سال بنر شما رو تو وبم میذارم.
من در حال پربازدید کردن وبم هستم. خیلی ممنون میشم قبول کنید.
Downloadyek.rzb.ir
amirabbasok@gmail.com

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۴، ۰۴:۱۹
فعلا ما کار نمی کنیم

انشا الله کی تحویل میدین؟


وقتی خدمات دادید،  پیشتهاد رو قبول میکنید؟
Downloadyek.ir

پاسخ:

۱۵ تیر ۹۴، ۱۷:۵۳
عزیزم فعلا نمی تونم کار کنم

محمد مهدی قدسی

۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۵
با سلام
می خواستم یک قالب درسی درست کنید در موضوع دانش برتر سه ستونه شبیه قالب سکوی علم می خواستم ببینم چه قدر می شود می خواستم جوابشو در وب خودتون و هم در سایتم بگذارید مننون می شوم ببخشید قیمتش را به ریال بنویسید http://daneshbartar1.vcp.ir/

با سلام من فول پک2: (20000) 13000(قالب حرفه ای+لوگو+بنر+اسلایدر+کد موس و بالابر)را می خواهم سفارش بدم اگه سفارش بدم کی تحویل می دید

سلام قالب میسازید با شارژ،، جواب رو به ایمیل ارسال کنید 
Soheyl309@gmail.com 

با این قیمت ها ارزش کار رو پایین نیار! خودت که مشخصه حرفه ای نیستی در زمینه طراحی و دیزاین (وگرنه قیمت هات این نبود) حداقل بااین کارت وضع دیزاینر های حرفه ای رو بد میکنی! قیمت ها ی تو رو میبینن فکر میکنن واقعا ارزش این حرفه هین قدر هست....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی