قالب وبلاگ هفتم

قالب وبلاگ هفتم


**غیرقابل فروش**

۱ ۰ ۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

با سلام خدمت شما.بازم هم که کپی کردید این قالب از سایت قالب سبز یا گرین اسکین کپی شده و من هنوز هم مایل به همکاری هستم هر کدام از دوستان که از این قالب خواستن به ایمیلم پیام بدن تا بصورت رایگان براشون بسازم 
با تشکر از آقای از دیزاینر فا که این قالب رو به من معرفی کرد
(لطفا این پیام را افشا کنید و مانند حسان پیام های من را مخفی نکنید)

پاسخ:

۱۲ فروردين ۹۳، ۲۰:۲۵
عزیزم به حسان کاری نداشته باش چون این وب به اون هیچ ربطی نداره
در ضمن داداش نمیتونم نویسندت کنم درسته از قالب سبز کپی شده
مشکلی داره؟

نه منظورم تو این وب نبود تو وبلاگ خودش بود نمیدونم چرا با لج شده هرچی می فرستم رو مخفی میکنه

پاسخ:

۱۳ فروردين ۹۳، ۰۰:۰۹
مدیر وبلاگشه هر کاری میخواد میکنه دیگه

ابوالفضل ناصری

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۳
می خوام یه قالب قشنگ یا قشنگ تر از این قالب برام بفرستی

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۳، ۱۲:۵۶
از کدوم قالب؟؟

ابوالفضل ناصری

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۴
خودت بیا وبلاگم را ببین و به من خبر بده

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۳، ۱۲:۵۷
تو اول اطلاعات کامل بده بعد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی