بنر و لوگوی درخواستی محمد مهدی

بنر و لوگوی درخواستی محمد مهدی

قالبتم آمادس 10تومن بفرستی حله

۱ ۱ ۱۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۳)

شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۰
با سلام
سالنامه 1393 با کیفیت قابل چاپ در وبگاه رسمی شهید موسوی دامغانی به آدرس
http://smd1364.blog.ir/
آماده دانلود می باشد.
ضمنا بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء ، فراموش نشود.
یا حق - یا علی

پس برا من کی آماده میشه

پاسخ:

۳ خرداد ۹۳، ۲۲:۰۱
بابا تو که رفتی اصلا سفارشت چی بود؟؟؟

قالب با موضوع کلاس هشتم
اگه میشه کد قالب  کیوان عطایی یار رو بده

پاسخ:

۴ خرداد ۹۳، ۱۱:۲۳
باشه

ایمیلم : Erfanstar65@Gmail.com
راستی یه بنر هم درست کن
بعد بگو هزینش چقدر میشه

پاسخ:

۴ خرداد ۹۳، ۲۳:۲۶
داداش چون رفتی دیگه باید وایسی تا17 خرداد

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۸
یک سوال داشتم شرمنده اینجایی که من نظر دادم این بنر بکگراندش رو چجوری درست کردی

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۹
اون دیگه رازه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۰
نمیشه بگی هر کاری کردم نمی دونم چی شده

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۵۳
نه نمیشه
خخخخ

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۵
تو فتوشاپه

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۱:۵۷
نه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱
دزدیدی جون هر کی می پرستی بگو من که مثل تو سفارش زیاد ندارم

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۲:۵۰
نع

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲
بده دیگه

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۲:۵۴
نمی دم دیگه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۴
چرا  ازت مگه کم میشه

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۲:۵۶
بله

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۹
نترس داداش نه که خیلی من سفارش دارم بده دیگه

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۳:۱۱
نمی شه دیگه خب خودت تو اینترنت یه سرچ بزن شاید یه چیزایی پیدا شد من رفتم یاعلی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۳
چی سرچ کنم

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۳، ۱۴:۲۲
چه میدونم
مثلا بکگراند برای بنر

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۳
خودم پیدا کردم می خوام ندی

پاسخ:

۲۳ خرداد ۹۳، ۱۸:۴۹
خب پیدا کردی دیگه برا چیته؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی