خدمات جدید دیزاین فا

خدمات جدید دیزاین فا

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز

وب دیزاین فا از این به بعد قصد دارد ساخت 4 پروژه جدید را آغاز کند

1.ساخت کد بالابر اختصاصی وبلاگ(500تومان)

2.ساخت کد موس اختصاصی وبلاگ(500تومان)

3.ساخت اسلاید با تصاویر درون آن(پیش فرض3تصویر)(4000تومان)

4.ساخت سایت با دامنه .tk (کافیست آدرس خود را مشخص کنید)(5000تومان)

برای خرید با ما در ارتباط باشید


۱ ۱ ۹۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۹۴)

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۶
سلام وعلیکم

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۲۰:۵۱
سلام


سرتون خلوته

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۲۰:۵۱
نه

من اینهمه میام تو وبت نظر میدم توهم بیا

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۳، ۲۰:۵۱
خب نیا :))

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۴
سلام تو رو هر کی می پرستی اینو بگو تو فتوشاپ بعد اینکه مثلا نوشتیم آب و هوا ، خبر، بعدش می خواهیم همه در بنویسیم که چند بار چشمک بزنه نمیشه

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۳، ۱۸:۵۳
یعنی چی؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۶
تو قتوشاپ بعد اینکه تمامی متن ها رونوشتی می خوای کلمه بعدی چند بار چشمک بزنه

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۳، ۲۰:۱۲
نمیتونم اینجری توضیح بدم باید تصویری باشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۶
تو که می تونی از صحفه مانیتور عکس بگیری

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۳، ۲۲:۲۱
مجید جان صفحه نه صحفه
در ضمن یعنی اینقدر الافم برا تو برم آموزش درست کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو تو اینترنت یه سرچ یزن شاید شد

هستی می تونی یک قالب برای بیان برای خودم درست کنی من برای بیان نمی تونم

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۴:۴۴
بله

سلام شما چگونه می تونید برای یک وبلاگ یک بلوک جدید اضافه کنید؟؟؟؟؟

لطفا جواب بدید.

برای وبلاگ بلاگفا!!!!!!!!!!!

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۴:۴۴
بستگی به قالب داره

مثلا قالب این وبلاگ!!!!!!!!!!!!!

8om.blogfa.com

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۱۹:۳۵
کدشو بهت بدم؟

سلام من یه قالب می خوام مثل قالب سایت 8om.blogfa.COM

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۳:۰۳
باشه میشه 5تومن

سلام من یه قالب مثل قالب وبلاگ 8om.blogfa.com می خواهم

پاسخ:

۲۶ خرداد ۹۳، ۲۳:۰۳
5تومن میشه

قبوله به کدوم حسابت بریزم

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۳:۳۹
دومی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۵
سلام حالا می تونی یک قالب برای خودم درست کنی اگه می تونی درست کن برای بیان کدو بفرست به ایمیلم amir-m@mailfa.com

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۳:۴۳
باشه توضیح بده چطوری میخوای
بعد

داداش حسابم مسدود شده میشه باکارت شارژ بهت بدم؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۳:۴۳
مگه مجرمی؟؟فراری هستی؟؟؟
چرا مسدوده؟
کارت شارژم به کار نمیاد وگرنه ازت میگرفتم

دادش این بکگراندا برای وب خودم روی هر باکس گذاشتم بهتره نمی خوام

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۲۱
خیلی شیکه ایول

می گما یک نمونه کار تخته سیا ه یا سبز بهم می دی لازم دارم

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۵:۳۷
http://upload.ghashang.com/images/7mkkuh2mrkdtak9xow2s.jpg

نه چن وقتیه از حسابم پول کم میشه منم مسدودش کردم

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۴
آها کاره خوبی کردی

حالا حسابت برا چه بانکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۱۹:۱۴
کشاورزی

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۳
سلام
یک هدر برای سایت www.swics.ir میخوام
هدر میخوام...حرفه ای باشه... سفارشی بزن هزینشم سفارشی میدم!

فقط بازم میگم سفارشی باشه...

منتظرم

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۳، ۲۲:۰۷
خیلی سختش کردی
من بیش تر درسی کار کردم یهویی سیساسی بزنم سخته
ولی باید اول قالب هارو تحویل بدم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۵
نمیشه زودتر کسی بهم سفارش داده منم تا حالا اینطوری نساختم

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۱:۴۰
آها خودتو رو کردی
دیگه به من چه خودت بساز

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۴
بیا تو وبم اولین مطلب خدمات جدید بنر جدیدم خوبه؟

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۷
آره خیلی خوبه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۸
راستی فونت هر باکس هم دیزاین فا عوض کردم اگه خواستی بهت بدم فونتو خیلی قشنگه اگه خواستی  می فرستم به ایمیلت  ایمیلتم بده

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۷
یکم تاخواناس

این کاری داره یه عکس آقا بزار یه بسیجی چارتاهم ابزار و وسایل جبحه بزارحله

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۵:۵۰
آقا کیه؟
در ضمن شما سفارشت مگه چی بود؟

ممون

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۹
خواهش

این چونکه اندازش کوچیکه و چون پر رنگ هست می خوای بدمت

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۵:۴۹
نه خوم حد اقل 300تا فونت فارسی دارم

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۰
به هر حال اسمش سوگند است

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۲
ممنون

اینم که می گی ناخواناس اول به خاطر پررنگ بودنش است دومن هر کی بیاد تو وب می فهمه نوشته چی

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۳
آره ولی...

راستی اگه بکگراند همون باکس چپ می خوای بگو بهت بدم چون می خوای درست کنی طول می کشه

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۳
ممنون

منظورم هدر سایت http://swics.ir بود!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۱۸:۲۴
مگه سفارش شماست؟

نه برا راهنمایی گفتم

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۳، ۲۲:۲۶
آها ممنون خودش درست میکنه دیگه به من چه

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۲
سلام جریان چیه تو وب من نوشته عمر سایت 10 روز

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۱۳:۵۶
نمی دونم برای من پیش نیومده

امیرحیسن رعیت پیشه

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۴
حالا اگه میشه اینو بگو چطوری یک کلمه بالا و پاینش رنگ پس داده باشه مثل قدیمی ترین مطالب همونکه با پس زمینه ابی هست

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۳، ۱۳:۵۷
بالا و پایینش رنگ پس داده یعنی چی؟

دیزاین فا

۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۲
فونت شماره چند انتظار 1 انتظار D کدوم

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۱۲:۳۶
دیگه نمی دونم

دیزاین فا

۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۵
سلام می گم این دیگه کیه اومده http://designfa07.blog.ir/ یکی دیگه هم زده http://designfa08.blog.ir/

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۱۲:۳۷
کپی کنن حالشونو میگیرم

دیزاین فا

۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۹
می گما ین داره از مطالب من کپی می کنه

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۱۹:۰۳
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیزاین فا

۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۵
همون دیزاین فا جدیده تحدید هم می کنه

پاسخ:

۳ تیر ۹۳، ۲۱:۰۰
چیرو کپی کرده؟

دیزاین فا

۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۳
حالا نگفتی اسم فونتو که

پاسخ:

۴ تیر ۹۳، ۱۲:۴۲
کری میگم نمیدونم

دیزاین فا

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۵
حالا بگو تمام مطالب وکارهای تو کرده به اسم خودش

پاسخ:

۴ تیر ۹۳، ۱۲:۴۳
آها اون مهم نیست

دیزاین فا

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۷
تازه لوگو من هم کپی کرده

پاسخ:

۴ تیر ۹۳، ۱۶:۰۱
برو مثه همون کاری که من اون اول با تو کردم برو باهاش بکن

کیوان عطایی

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۵
سلام خوبی من که میدونم حسانی ولی خیالت راحت ب کسی نمیگم ..

قلبو ازش بگیر لطفا چون قالب اختصاصیه اینجوری شمت زیر قولت میزنی ...

پاسخ:

۷ تیر ۹۳، ۱۶:۴۸
باشه
البته اینو بدون که ازش نمیگیرمش ولی تغییرش میدم
البته نگران نباش خیلی تغییر میکنه و به قالب تو هیچ شباهتی نداره
در ضمن این برای 1000امین بار من حسان نیستم
به کی قسم بخورم؟؟؟؟
:(

آقا دات تی کی رایگانه دات آی آر پنج تومنه!
بعد توی بیشعور میای پنج تومن ثبت میکنی

پاسخ:

۸ تیر ۹۳، ۲۳:۱۲
اگه بلدی برو درست کن
در ضمن دات آی آر 8تومنه
اگر هم به فحش من خیلی بهتر میتونی فحش بده اینجاهم وب خودمه
به تو هیچ ربطی نداره
فهمیدی

دیزاین فا

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۶
سلام

پاسخ:

۹ تیر ۹۳، ۱۷:۱۹
سلام


دیزاین فا

۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۵
خوبی

پاسخ:

۱۰ تیر ۹۳، ۰۰:۲۸
آره 
شما چطور
کاری داشتید؟

امیر رعیت پیشه

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۰
نه خواستم ببینم چطوری؟

پاسخ:

۱۰ تیر ۹۳، ۱۵:۲۲
ممنون

دیزاین فا

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۲
یک سوال داشتم اگه ناراحت نمیشی

پاسخ:

۱۰ تیر ۹۳، ۱۸:۲۸
چرا میشم

دیزاین فا

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۶
یک قالب بهم معرفی می کنی که هدر اسلایدری مانند قالب عرفان داشته باشه

پاسخ:

۱۰ تیر ۹۳، ۲۰:۴۶
نه

دیزاین فا

۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۸
چرا

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۰۰:۱۴
ندارم

دیزاین فا

۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۴
معامله می کینم 80درصد پولی که من از سفارشاتم دریافت می کنم به تو می دم به صورت یک ماه

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۰۰:۱۴
نمی خوام
ممنون

سلام من یک قالب می خوام ساده مربوط به هشتم چند در می یاد؟؟منتظرم

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۰۰:۱۴
3000تومن

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۰
ببخشید یک قالب برام طراحی می کنی برام خودم می خوام مثل این باشه با تخفیف چند می دی http://8om.blogfa.com/

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۰۰:۱۵
4000تومن

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۸

اگر من از قالب های بیان استفاده کنم برای ساخت اشکالی داره مثلا دوتاش تو وبم هست

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۰۰:۱۶
متوجه نمیشم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۱
دستت طلا همینو می خوام می تونم باشارژ بدم 5000

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۱۱:۱۹
بده
ولی یه چیزی بهت بگم ها
من اون قالبو درسته بهت میدم دیگه خودت ویرایشش کن ویرایششم سخت نیست
css نداره

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۳
راستی مثل قالب عرفان چند

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۳، ۱۱:۱۹
کدوم؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۴
هدر اسلایدری داره قالبش نارنجی هست

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۱
آها
خوب چکار کنم؟

سلام
تو نظرات خوندم که میخواستی قالب منو به کسی بفروشی .
مگه من ازت خواهش نکردم به کسی نفروش؟؟؟؟

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۱
1000تومن پول دادی؟؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۱

ببین من رفتم اگه قیمت قالب عرفان 5000تومن شد همین درست کن واگه بیشتر شد اون یکی درست کن یعنی این   http://8om.blogfa.com

پول هم تا ظعر حدود ساعت دو برات می فرستم


پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۲
فعلا همه چی به هم ریخته

دیزاین فا

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۲
راستی برای بلاگفا هم می خوام

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۲
باشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۰
کدو بفرست به ایمیلم شارژم دادم اینم ایمیلم amir-m@mailfa.comگفتم که اگه مثل عرفان 5000می دی همون بده اگه هم نمیشه همون یعنی این http://8om.blogfa.comبیشتر سعی کن مثل عرفان باشه بای تا عصر

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۳
باشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۱

قیمتش چنده شارژ هم فرستادم 5000

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۴
خوب5تومن دیگه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۳
من گیج شدم من پول رو بهت دادم حالا میل خودت که چه قالبی رو به من بدی

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۵
آره نمم نظر آخریتو چند بار خوندم تا فهمیدیم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۴
حالا کدوم عرفان یا این آقا

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۶
من قالب عرفانو بهت میدم ولی هیچ شباهتی به قالب اون نداره
خودت درستش کن
میخوای؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۴
راستی این پیام برای دیروزه من هستم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۶
بیان خراب بود نتونستم دیروز بیام

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۵
دیگه برای چی

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۷
چون پول قالب 5000تومنه
با شارژمیشه6000تومن
ok?
الیبته خیلی راحته سریع یاد میگیری

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۶
یعنی هدر اسلایدری نداره میشه ببینم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۸
چرا دیگه مثه همونه ولی بالای مطالبش فرق داره،بالای پستاش فرق داره و...

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۶
نمی دونم من که دیروز بودم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۸
منم نمیدونم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۸
باشه ظهر 1000تومان بهت می دم حالا می شه ببینم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۹
نه نه نه دیگه شارژنمیخوام
معامله انجام شده الآنم کدو میدم به ایمیلت

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۹
میشه ببینم چون من بیشتر پول رو دادم می مونه 1000

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۰:۵۹
الآن بهت کدشو میدم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۰
پس چی 1000تومن شارژ

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۰۰
چی؟


امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۱
مگه من 1000تومن به تونباید بدم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۰۵
نه
قالب بهت فروخته شده دیگه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۶
فرستادی ؟

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۰۸
نه هنو

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۷
ایمیلم این هستamir-m@mailfa.com

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۰۸
باشه فرستادم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۲

نیومد 

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۱۲
الآن چی؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۳
نه به این بفرست amirrayatpishe@gmail.com

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۱۵
زهر مار
خو از اون اول بگو دیگه سیستمم هنگ کرد

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۵

آب قندش بده خوب می شه تعجب کرده

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۱۷
به سیستم من توهین کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگه پشت گوشتو دیدی قالبتم دیدی

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۸

بفرست داداش دیگه کار دارم شرمنده

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۱۹
فرستادم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۹
اینه که نوشتی قالب شما اینکه همش نیست

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۲۰
نه درسته
تو امتحان کن

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۱
نه نمیشه خصوصی بفرست به وبم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۲۱
باشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۶
این خیلی وضعیتش خرابه بیا نگاه کن http://banermaker2.blogfa.com/

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۲۷
چون مطلب نداری
اگه مطلب داشته باشی درست میشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۸
من که بلد نیستم عکس باکس هارو با عکس اسلایدر عوض کنم به همه ی مشتریات هم همینطوری قالب می دی

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۱۱:۳۰
بابا خیر سرت
دیزاینری
باید بلد باشی با css کار کنی
من دارم میرم بیرون
تا شب خداحافظ

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۱
خوب بلدی از زیر کار در بری نامرد نباش بیا برام درست کن باشه 2000تومن دیگه هم می دم بیا

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۲۰:۲۹
نمیشه
کارام زیاده

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۱
تورو خدا بیا برام درست کن عکس ورنگ باکس ها

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۲۰:۳۰
فعلا نمیشه
کار دارم

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۳
نامرد همش درست کردم به جز رنگ و عکس باکس ها اگه نمی یای بگو چکار کنم یا پسوندش چیه cssیا jpg

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۲۰:۳۰
پسوند چی؟

سلام هستید سفارشمو بدم

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۳، ۲۰:۳۱
بله
ولی یکم طول میکشه

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۰
تو رو خدا بیا 2000تومن دیگه همین الان میدم

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۰۰:۱۳
نمیشه
کارم زیاده

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۸
الان هم کار داری دو تومن هم می دم بیا

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۱۲:۱۹
صبر کن هفته بعد

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۵
فردا خوبه

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۱۵:۵۹
یک هفته بعد

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۳

سلام ممنون خودم درست کردم اینم آدرسشhttp://sakooy8.tk/

http://clas8oom.blogfa.com/

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۱۷:۵۴
خودت درست  نکردی
کپی کردی
سی اس اس یکی از وبلاگارو برداشتی گذاشتی برای خودت
برو خودتو سیا کن داداش

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۷

خخخخخخخخخخخخخخخه

هر چی تو بگی خخخخخههه

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۱۹:۵۴
نخند برو خودتو اصلاح کن

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۹
استغفرالله رب العالمین

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۳، ۲۱:۲۵
چی؟

امیرحیسن رعیت پیشه

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۰
سلام ببخشید دیروز ناراحت بودم

پاسخ:

۱۴ تیر ۹۳، ۱۶:۴۹
آخی
چرا؟

قرار بود دیگه همه رو روی هم حساب کنی

پاسخ:

۱۵ تیر ۹۳، ۱۹:۵۳
18تومن دیگه

سلام
عجب فقط یک ایرانی می تونه یه سایت خدماتی بزنه و اینقدر پر رو باشه   ،   چه خبرته پسر؟

پاسخ:

۲۲ خرداد ۹۴، ۱۴:۰۲
شما که آلمانی هستی خوبی

امیر حسین رعیت پیشه 2

۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۵
آفرین امیر حسین رعیت پیشه خودت درست کن به این پر رو چرا پول می دی؟ بابا اینم هیچی نمی دونه خودش هم کارش کپیه

مثل اینکه حالت خوش نیست دو سه تا نقاشی می کشی خیلی هنره . من که کشته ی این غرورتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی